قبولی ۵۲ درصد متقاضیان بومی در آزمون استخدامی فاز ۲۲-۲۴ پارس جنوبی
قبولی ۵۲ درصد متقاضیان بومی در آزمون استخدامی فاز ۲۲-۲۴ پارس جنوبی

ندای استان:سرپرست مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس گفت: حدود ۵۲ درصد از متقاضیان بومی در آزمون استخدامی فاز ۲۲-۲۴ پارس جنوبی پذیرفته شدند.

به گزارش ندای استان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، سید محمد علی موسوی، سرپرست مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: ۲ هزار و ۹۴۷ نفر در مصاحبه استخدامی فاز ۲۲-۲۴ پارس جنوبی شرکت کردند که از این تعداد هزار و ۵۴۶ نفر حد نصاب لازم را کسب کردند.

به گفته او، از میان این افراد که نمره لازم را در مصاحبه به دست آوردند، هزار و ۱۹ نفر پذیرفته شدند که از این تعداد حدود ۵۲ درصد، یعنی ۵۲۵ نفر از داوطلبان بومی بوده‌اند.

سرپرست مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس گفت: شیوه‌نامه جذب حداقل ۵۰ درصد نیروی بومی در این آزمون رعایت شده است و با توجه به اینکه اولویت جذب با نفرات شاغل در طرح بوده است ۸۰ درصد پذیرفته شدگان از نفرات شاغل در طرح بودند و ۲۰ درصد نفرات جذب شده بیرون از طرح، همگی از داوطلبان بومی بوده‌اند.

موسوی گفت: ۳۰ نفر از ۴۰ نفری که در رستوران این واحد صنعتی جذب شدند از نیرو‌های بومی بودند که این فهرست در فایل منتشر شده در فضای مجازی ذکر نشده است و با احتساب این افراد میزان جذب در فاز ۲۲-۲۴ به ۵۳ درصد می‌رسد.

او در همین حال گفت: افرادی که به نتیجه آزمون استخدامی فاز ۲۲-۲۴ اعتراض دارند می‌توانند با مراجعه به نمایندگی اداره اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس در کنگان فرم اعتراض را پر کنند که نتیجه پس از بررسی به آنان اطلاع داده می‌شود.