عراق و کویت مشتریان سیمان دشتستان
عراق و کویت مشتریان سیمان دشتستان

ندای استان:مدیرعامل صنایع سیمان دشتستان گفت: در یک ماه گذشته ۷۰ هزار تن صادرات از شرکت صورت گرفته که بیشتر به بازار عراق و کویت بوده است.

به گزارش ندای استان،ایرج موسوی مدیر عامل صنایع سیمان دشتستان در گفتگو با خبرنگار فارس در شهرستان دشتستان اظهار داشت:  ۹۱ درصد از صادرات شرکت سیمان دشتستان در راستای بهینه‌سازی فروش و ایجاد ارزش افروده، بصورت محصول نهایی سیمان صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: شرکت از ابتدای سال مالی جدید تنها ۹ درصد از محصول شرکت را بصورت کلینکر صادر کرده است در صورتی که پیش از این سهم محصول در صادرات بسیار بیشتر بود که با این کار شرکت در راستای تحقق سیاست برگشت سود حاصل از منابع داخلی به اقتصاد داخلی و استفاده شرکت از مزایای فروش محصول نهایی گام برداشته است.

مدیر عامل صنایع سیمان دشتستان یادآور شد: از منظر تولید با ایجاد کارگروه‌های تخصصی در کارخانه و درگیر شدن مدیران میانی در تصمیم گیری‌های کلان موانع تولید در شرکت برداشته شد و امروز به تولیدی پایدار رسیده‌ایم.

موسوی بیان داشت: در خصوص پیش بینی قطعی احتمالی گاز در فصل سرما برای تهیه سوخت جایگزین برنامه ریزی صورت گرفته و مازوت تهیه شده که در صورت محدودیت گاز، تولید از این امر متاثر نشود.

مدیرعامل صنایع سیمان دشتستان خاطرنشان کرد: در یک ماه گذشته  ۷۰ هزار تن صادرات از شرکت صورت گرفته که بیشتر به بازار عراق و کویت بوده است.

موسوی اضافه کرد: در حوزه پرسنلی وضعیت بسیار خوبی در شرکت حاکم است و این مجموعه که ۴۰۰ نفر نیرو دارد طی چهار ماه اخیر در راستای رسیدگی به مطالبات آن‌ها گام‌های خوبی برداشته است.

وی گفت: بیش از ۱۶۵ پرونده پرسنلی که نیاز به رسیدگی داشت کار آن‌ها انجام شد و حقوق و مزایای آن‌ها بروز شده و اکنون جشن بهره وری را در کارخانه داریم و امروز شاهد رضایت مندی خوبی از منظر پرسنل در شرکت هستیم. در این خصوص لازم است از مهندس سلیمیان مدیرعامل هلدینگ سیمان غدیر بابت نگاه ویژه به معیشت کارکنان و ارتقای سطح رفاهی آنان تشکر کنم.

موسوی ادامه داد: در این راستا سامانه ارتباط مستقیم با مدیرعامل برای پرسنل و همچنین مردم شهرستان برای بیان نقطه نظرات و انتقادات و پیشنهادات فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت سیمان دشتستان ادامه داد: شرکت در راستای مسؤولیت‌های اجتماعی خود در قبال شهرستان نیز اقداماتی از جمله کمک به تیم‌های ورزشی برازجان از جمله تیم پرسپولیس، همکاری با گروه‌های جهادی جهت تامین سیمان برای افراد نیازمند و کمک ۲۵۰ میلیون تومانی برای احداث ابینه پل در روستای راهدار را داشته است.

موسوی تصریح کرد: در حال حاضر فروش شرکت در تامین تمام پروژه‌های عمرانی شهرستان و همچنین استفاده عموم مردم در شرایط بورس کالا صورت می‌گیرد که در حال تلاش هستیم که این امر نیز شرایط مطلوب‌تری خارج از بازار رقابتی صورت گیرد.