درآمد خود را ثبت نکنید، خبری از حقوق نیست
درآمد خود را ثبت نکنید، خبری از حقوق نیست

ندای استان:مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر گفت: افرادی که در سامانه پاکنا ثبت‌نام نکرده باشند پرداخت حقوقشان با مشکل رو به رو خواهد بود.

به گزارش ندای استان،محمدحسین ستوده مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: همه دستگاه‌ها موظف به ثبت‌نام نیروها و وارد کردن اطلاعات آن‌ها در سامانه پاکنا هستند.

وی افزود: کلیه اطلاعات ۲۴ دستگاه در استان که از بودجه استانی استفاده می‌کنند در سامانه ثبت شده است.

وی عنوان کرد: برخی از دستگاه‌های دولتی ناقص ثبت‌نام کردند که در حال کامل کردن اطلاعات خود هستند.

ستوده ادامه داد: برای مثال برخی از شهرداری‌های استان و برخی شرکت‌هایی که ماهیت دولتی دارند در حال تکمیل اطلاعات خود هستند.

این مقام مسؤول بیان کرد: تا پایان آذرماه دولت پرداخت حقوق را مبنی بر ثبت‌نام در این سامانه کرده است و تا پایان ماه جاری همه‌ی دستگاه‌های دولتی در این سامانه ثبت‌نام خواهند شد؛ افرادی که در سامانه ثبت‌نام نکرده باشند پرداخت حقوقشان با مشکل رو به رو خواهد بود.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر تاکید کرد: شفافیت مالی یکی از مزایای این طرح است که به دولت کمک می‌کند تا مخارج خود را برخط رصد کند.

ستوده گفت: ساماندهی امور مربوط به کارکنان دولت و ایجاد انضباط مالی از فواید سامانه پاکنا است.

وی اظهار کرد: طبق قانون برنامه ششم توسعه یکپارچه‌سازی اطلاعات کارکنان دولت باید اجرایی می‌شد که این موضوع در تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۰ تاکید شده است.