قول وزارت بهداشت برای تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال به بیمارستان قلب بوشهر
قول وزارت بهداشت برای تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال به بیمارستان قلب بوشهر

ندای استان:نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: معاون وزیر بهداشت برای تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال به بیمارستان قلب بوشهر قول داده است.

به گزارش ندای استان،عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به بازدید خود از مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر، بیان کرد: در بازدیدی که آخرین روز آبان از مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر داشتیم در جریان مشکلات این مرکز قرار گرفتیم و برای پیگیری این مشکلات سراغ معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت و درمان رفتیم.

او افزود: در دیدار با دکتر تقوی نژاد درخواست کردیم ۱۰۰ میلیارد ریال برای تامین تجهیزات مورد نیاز این مرکز اختصاص یابد که قرار شد موضوع در کمیته تخصصی وزارت بهداشت، مطرح و مبلغ مورد نیاز برای خرید تجهیزات مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر تامین شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این دیدار برای تامین آمبولانس مورد نیاز بیمارستان‌های دیلم و گناوه نیز مذاکراتی صورت گرفت که با توجه به تنگنا‌های بودجه قرار شد، در زمان کنونی هزینه بازسازی ۵ دستگاه آمبولانس به این دو بیمارستان اختصاص یابد.

جمیری عنوان کرد: در این دیدار درخصوص وضعیت زیرساخت‌های بهداشتی درمانی دیگر شهر‌های حوزه انتخابیه از جمله چغادک، عالیشهر و خارگ نیز بحث و گفتگو شد.

او ارتقا وضعیت بهداشت و درمان استان را در اولویت وظایف نظارتی خود اعلام کرد و معتقد است که  برای تقویت زیرساخت‌های بهداشتی درمانی در حوزه انتخابیه‌اش کارهای خوبی صورت گرفته اما تا رسیدن به شرایط استاندارد راه زیادی در پیش داریم.