فضای رسانه‌ای بوشهر، سیاست زده است/ در انتصاب مدیران کل و فرمانداران، باتجربه نیاز داریم
فضای رسانه‌ای بوشهر، سیاست زده است/ در انتصاب مدیران کل و فرمانداران، باتجربه نیاز داریم

ندای استان:استاندار بوشهر : به محض اینکه کسی برای مسئولیتی مطرح می‌شود یکی با نیزه، یکی با شمشیر و یکی با سنگ به جانش می افتند تا نابودش کنند و از حوزه کار حذفش کنند.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در همایش رسانه مطالبه‌گر بیان کرد: همان طور که در جنگ نظامی با کمک مردم و رهبری امام راحل به پیروزی رسیدیم و نتیجه‌ آن مجاهدت‌ها دستیابی به توانمندی‌های امنیتی و دفاعی شد، اکنون نیز باید با استفاده از تجارب جنگ نظامی در جنگ اقتصادی همه‌جانبه مقابل دشمن بایستیم.

او با اشاره به اینکه هر کسی با هر گرایش سیاسی که عرق به انقلاب و مردم دارد انقلابی است، افزود: همان طور که رسانه‌ها در زمان جنگ تحمیلی درخط مقدم حضور داشتند اکنون هم باید با داشتن روحیه انقلابی در خط مقدم جنگ اقتصادی باشند.

استاندار بوشهر فضای رسانه‌ای بوشهر را سیاست‌زده خواند و ادامه داد: نتیجه این سیاست‌زدگی جز تخریب همدیگر چیزی نیست. به محض اینکه کسی برای مسئولیتی مطرح می‌شود یکی با نیزه، یکی با شمشیر و یکی با سنگ به جانش می افتند تا نابودش کنند و از حوزه کار حذفش کنند.

محمدی‌زاده از رسانه‌ها خواست با این رفتار که آن را غیرحرفه‌ای برشمرد مقابله کنند.

او رسانه‌ها را بسیجیان جنگ اقتصادی خواند و با اشاره به نیاز کشور به وحدت و همدلی، تاکید کرد که فضای رسانه‌ای در جنگ اقتصادی کنونی، باید فضای کار، جذب سرمایه‌گذار و ایجاد امید در میان مردم باشد.

استاندار بوشهر همچنین گفت: مدیران و رسانه‌های استان باید رابطه پدر و فرزندی داشته باشند و مدیران نباید از رسانه‌ها شکایت کنند بلکه باید با آن‌ها گفت‌و‌گو کنند. فقط در مواردی که رسانه‌ها خطوط را رعایت نکرده باشند باید موارد را پیگیری کرد و گرنه نباید مسائل به دستگاه قضاء منتقل شود.

استاندار بوشهر درباره مطالبه رسانه‌ها در خصوص جوان‌گرایی در انتصاب‌های صورت گرفته نیز عنوان کرد: در حوزه مدیران کل و فرمانداران به افراد باتجربه نیاز داشتیم و به همین علت از مدیران میانسال بهره بردیم اما در مدیریت‌های جزء به طور حتم از جوانان استفاده خواهیم کرد.

محمدی‌زاده قول داد که برای ارتقاء آموزش و برطرف کردن مشکلات فعالان رسانه‌ای استان تلاش کند.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر گفت: رسانه ها به دلیل اینکه تار و پود نمادین زندگی انسان ها شده اند همچون تجارب واقعی بر اگاهی و رفتار ما هم تاثیر گذارند.

سردار علی رزمجو افزود: رسانه سلاحی کاربردی، نیرومند و اثرگذار در خدمت حکومت‌ها و شهروندان، به منظور بیان عقاید افکار و خواسته‌ها به شمار می روند و در عین حال رسانه‌ها با دیدگاه انتقادی خود می‌توانند در راستای کارهای خیر و یا خدای نکرده شر تاثیری شگفت داشته باشند.

او تاکید کرد: در شرایط کنونی رسانه‌ها باید به دنبال افزایش امید در قشرهای مختلف مردم و ناامید کردن دشمن باشند.