آغاز اجرای خط انتقال آب در مناطق شمالی شهر بوشهر
آغاز اجرای خط انتقال آب در مناطق شمالی شهر بوشهر

ندای استان:اجرای مرحله نخست خط انتقال آب در مناطق شمالی شهر بوشهر به منظور تقویت فشار آب در این مناطق آغاز شد.

به گزارش ندای استان، اجرای مرحله نخست خط انتقال آب در مناطق شمالی شهر بوشهر به منظور تقویت فشار آب و توزیع عادلانه آن در این مناطق با حضور استاندار بوشهر شروع شد.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: این خط انتقال در دو مرحله با اعتبار ۴۲۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود که امروز اجرای مرحله نخست آن از تقاطع خیابان‌های باهنر و آزادگان به سمت خیابان شهید مطهری به طول ۱.۵ کیلومتر آغاز شد.

محمد پوریوسفی افزود: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که رفت و آمد در این مسیر برقرار باشد اما به هر ترتیب با توجه به کاری که قرار است صورت گیرد، رفت و آمدها کند خواهد شد که از مردم عذرخواهی می‌کنیم.

او گفت: امیدواریم که در ۶ هفته این قسمت از کار انجام گیرد تا مردم کمتر دچار مشکل شوند.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اینکه سپس این کار در خیابان باهنر ادامه خواهد یافت، عنوان  کرد: مرحله اول خط انتقال آب در مناطق شمالی شهر بوشهر در مجموع به طول ۳.۷ کیلومتر اجرا می‎شود که امیدواریم این مرحله تا اواسط اسفند پایان یابد.

پوریوسفی گفت: پس از پایان مرحله اول، در صورت تامین اعتبار، اجرای مرحله دوم این خط را به طول ۲.۵ کیلومتر آغاز خواهیم کرد.

او بیان کرد: با اجرای این خط انتقال، فشار آب منازل ۶۰ هزار شهروند ساکن در مناطق شمالی بوشهر تقویت می‌شود و ضمن توزیع عادلانه آب، پس از بهره‌برداری آب‌شیرین‌کن‌های در دست ساخت، آب از همین طریق به خانه‌های مردم خواهد رسید.