بیشتر باران و تگرگ‌ها در نقاط غیرایستگاهی بوشهر باریده است
بیشتر باران و تگرگ‌ها در نقاط غیرایستگاهی بوشهر باریده است

ندای استان:معاون هواشناسی بوشهر گفت: بارش‌ باران و تگرگ بسیار پراکنده و بیشتر در نقاط غیر ایستگاهی رخ داده که ثبت نشده است.

به گزارش ندای استان،زهرا راستگو معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بیان کرد: فعالیت سامانه بارشی که عصر پنجشنبه وارد استان شد مطابق انتظار بسیار پراکنده بوده است و بارش‌ باران و تگرگ بیشتر در نقاطی رخ داده که ایستگاه هواشناسی وجود ندارد و بنابراین ثبت نشده است.

او افزود: تصاویر دیروز رادار حاکی از رگبار، رعدوبرق و  حتی ریزش تگرگ در بخش‌های جنوبی استان، دشتستان و نقاطی از گناوه و دیلم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: تا کنون فقط در ایستگاه باران سنجی خیرک (دشتستان) ۷ میلیمتر، رودفاریاب (دشتستان) ۳ میلیمتر و لاور ساحلی (دشتی) ۱ میلیمتر باران ثبت شده است.

راستگو بیان کرد: امروز به طور موقت بارشی در استان پیش بینی نمی‌کنیم، اما برای یکشنبه و دوشنبه احتمال رگبار پراکنده گاهی همراه با رعدو برق و وزش باد هم روی دریا و هم در سطح استان به‎‌ویژه ارتفاعات وجود دارد.