راهکارهایی برای کاهش قیمت میوه در دست اقدام است
راهکارهایی برای کاهش قیمت میوه در دست اقدام است

ندای استان:استاندار بوشهر گفت: قیمت میوه و تره بار در این شهر به صورت غیرمنطقی گران است و راهکارهایی در دست اقدام است تا این مشکل برطرف شود.

به گزارش ندای استان، استاندار بوشهر روز دوشنبه در بازدید از پروژه‌‏های عمرانی شهرداری بوشهر اظهار کرد: در بازدید از میدان میوه و تره بار بوشهر مدیران شهرداری راهکارهایی برای مدیریت بازار میوه و تره بار در این شهر ارائه کردند که استانداری از این برنامه‏‌ها حمایت می‏‌کند.

وی بیان کرد: عرضه‌‎کنندگان میوه و تره بار روی قیمت‏‌ها بررسی بیشتری داشته باشند و در شرایط سخت کنونی به مردم کمک کنند تا در شرایط بهتری زندگی به اداره خود بپردازند.

استاندار بوشهر در ارتباط با پارک لیان اظهار کرد: در بازدید انجام شده از پارک لیان مشخص شد مشکلاتی در این پارک وجود دارد و در ارتباط با مدیریت آن بدرستی تصمیم‌گیری نشده است.

محمدی‌‏زاده اظهار کرد: در این زمینه با برگزاری نشست پیرامون پارک لیان تصمیم‎‌گیری می‌‏شود که سیاست کلی استانداری نیز بر واگذاری مدیریت‏‌های این گونه فضاها به شهرداری بوشهر است.

وی ادامه داد: در بازدیدی که از پروژه‏‌های شهرداری بوشهر انجام شد طرح های خوبی در سطح شهر اجرایی شده که نویدبخش آینده‏‌ای مطلوب برای شهر بوشهر است.

محمدی‌‏زاده اظهار کرد: همه پروژه‏‌های در دست احداث شهرداری دارای زمان بندی دقیق است که طبق برنامه پیش خواهد رفت و به طور حتم باید تدابیری لحاظ شود تا روند اجرای پروژه‌‎ها از زمان تعیین شده جلو بیافتد.

وی عنوان کرد: یکی از این پروژه‏‌ها، تقاطع غیرهمسطح میدان شهید مطهری است که با توجه به تعیین تکلیف صورت گرفته در اجرای پروژه بزودی روند اجرای این پروژه شاهد فعالیت گسترده‎ای خواهد بود و پیش بینی شده در بازه زمانی یک ساله به بهره‎‌برداری برسد.

محمدی‏‌زاده افزود: در این راستا از تلاش‌‏های فرماندار، شورا و شهرداری بوشهر برای اجرا پیگیری روند اجرای پروژه‌‎ها قدردانی می‏‌شود و استاندار بوشهر نیز برای سرعت بخشی به اجرای پروژه حمایت لازم را اجرایی می‏‌کند.