پیگیر جذب ایثارگران و خانواده شاهد در صنعت نفت هستیم
پیگیر جذب ایثارگران و خانواده شاهد در صنعت نفت هستیم

ندای استان:نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای قانون جذب ایثارگران و فرزندان آنان و خانواده معظم شاهد در صنایع نفت و گاز و دیگر دستگاه‌ها و اداره‌ها در دست پیگیری است.

به گزارش ندای استان، حجت الاسلام موسی احمدی روز سه شنبه در جمع خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان دیر افزود: تاکنون هر طرح یا لایحه در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات مجموعه شاهد و ایثارگران ارائه شده با بیشترین رای نمایندگان مجلس یازدهم به تصویب رسیده است.

وی گفت: دستگاه‌های ذیربط مکلف هستند که دارو و درمان مورد نیاز جانبازان و خانواده ایثارگران را به آسانی در دسترس آنان قرار دهند تا با مشکل روبرو نشوند.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: عزت، اقتدار و عظمت ایران اسلامی به برکت خون شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

وی گفت: تاکنون که دشمن نتوانسته جرات و جسارت تهدید به کشور داشته باشد به برکت خون شهدا و مقاومت ایثارگران و خانواده معظم شهدا است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیر گفت: خواسته های ایثارگران و خانواده های شهدای این شهرستان تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگری  و بازسازی گلزار شهدای روستای شهنیا، بردخون کهنه و گلزار شهید حیدر مغدانی، تامین هزینه تحصیلی جانبازان زیر ۲۵ درصد بر حسب قانون ۳۰ درصد تخفیف در دانشگاه ها است.

حجت الاسلام محمد بحرانی افزود: همچنین مکان برای باجه بانک دی در شهرستان دیر یکی دیگر از خواسته های ایثارگران این شهرستان است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیر یادآورشد: این شهرستان ۱۱۷ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و ۱۱۷ جانباز بالای ۲۵ سال و ۳۵۵ جانباز زیر ۲۵ سال زیر پوشش این نهاد مقدس قرار دارند.

  • منبع خبر : ایرنا