آزادی یک مددجو از زندان دشتستان پس از ۱۴ سال
آزادی یک مددجو از زندان دشتستان پس از ۱۴ سال

ندای استان:رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: در آستانه زادروز پیامبر اکرم(ص) در جریان بازدید از زندان شهرستان دشتستان مددجویی پس از ۱۴سال حبس آزاد شد.

به گزارش ندای استان،علی جمادی رئیس کل دادگستری بوشهر به همراه تعدادی از مسئولین قضائی از زندان شهرستان دشتستان و اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی در این استان بازدید کرد.

او افزون بر بازدید از بخش‌های مختلف زندان، در جمع مددجویان اندرزگاه‌ها حضور یافت و به درخواست‌ها و مشکلات آنان رسیدگی و دستور لازم برای بررسی وضعیت آن‌ها را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به آزادی یک مددجو در این بازدید، عنوان کرد: این مددجو پس از ۱۴سال حبس همزمان با هفته وحدت و سالروز میلاد باسعادت حضرت محمد (ص) آزاد شد.

جمادی افزود: بازپروری و اصلاح زندانیان یکی از سیاست‌های زندان‌ها است و برای بازپروری زندانیان طرح‌های مهمی در بخش‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، مهارت آموزی و اشتغال‌زایی اجرا می‌شود.

او همچنین بر سالم‌سازی محیط زندان، تقویت رویکرد‌های تربیتی در قبال زندانیان، مهارت آموزی و توانمندسازی زندانیان با هدف بازگشت زندانی به فعالیت‌های سالم و پرهیز از هرگونه اجحاف در حق زندانیان تاکید کرد.