شهردار بندرگناوه انتخاب شد
شهردار بندرگناوه انتخاب شد

ندای استان:شورای اسلامی بندرگناوه روز سه شنبه در نشست بیستم خود ” جواد رستمی ” را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کرد.

به گزارش ندای استان،در این نشست که باحضور تعدادی از خبرنگاران در محل ساختمان شورای اسلامی این شهر برگزار شد، از مجموع هفت عضو شورا ، جواد رستمی با چهار رای موافق به عنوان شهردار گناوه انتخاب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه در این نشست گفت: انتخاب شهردار در اجرای قانون و  وظایف انتخابات شورای اسلامی شهر صورت می‌گیرد.

هادی عرب زاده افزود: شورای شهر با همفکری هم ۲ شیوه فراخوان عمومی و معرفی گزینه توسط اعضا را مدنظر قرار داد که در نهایت پس از بررسی رزومه کاری آنها هفت گزینه را مشخص کرد.

وی گفت: از هفت گزینه نهایی کریم صفایی و حسن عرب زاده انصراف دادند و پنج نفر شامل محمودقنبری، حسن باباحسنی، ابوذر حیدری، جوادرستمی و محمدحسن محمدی باقی ماندند.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه بیان کرد: اعضای شورا در مرحله نهایی از علی بیروتی شهردار سابق این بندر نیز به عنوان یک گزینه دیگر در صحن شورا نام بردند که با ایشان  رایزنی و صحبت هایی صورت گرفت، اما موافقت نکرد و اعلام کرد تجربیات خود را در اختیار قرار خواهد داد.

وی افزود: شورا در این مدت مورد هجمه‌های ناروای غیرمنصفانه زیادی در فضای مجازی توسط عده‌ای قرار گرفت که شایسته و زیبنده نبود و آنها را به خدا واگذار می‌کنیم.

عرب زاده، از مردم  و فعالان اجتماعی این شهر خواست تا شورا و شهرداری را یاری کنند تا این شهر را که قطب گردشگری و تجاری استان بوشهر به جایگاه واقعی خود برسد.

وی گفت: اصحاب رسانه شهرستان به عنوان یک عضو شورا برای انعکاس صحیح و مطلوب و صادقانه آنچه  که در شورا انجام می‌شود به مردم اطلاع رسانی کنند تا در جریان واقعیت ها قرار بگیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه بیان کرد: تا زمان صادرشدن حکم شهردار جدید، علی دشتی سرپرستی شهرداری این بندر را برعهده دارد.

جواد رستمی شهردار منتخب بندرگناوه دارای مدرک دکترای حقوق عمومی هم اینک مدیر اتاق کنترل نیروگاه سیکل ترکیبی مپنا در شهرستان گناوه است.

بندر گناوه مرکز این شهرستان حدود ۸۰ هزار نفر از جمعیت ۱۰۵ هزارنفری این منطقه را درخود جای داده است.