دریابانان بوشهر ۳۳۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کردند
دریابانان بوشهر ۳۳۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کردند

ندای استان:فرمانده مرزبانی بوشهر گفت: دریابانان این استان در یک هفته گذشته انواع کالای قاچاق به ارزش ۳۳۳ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال کشف کردند.

به گزارش ندای استان،سرهنگ یداله شرفی فرمانده مرزبانی استان بوشهر بیان کرد: در هفته گذشته، ۳۳هزار و ۳۰۰ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی، ۲۲هزار عدد لوازم جانبی گوشی تلفن همراه، ۶۲ دستگاه لپ‌تاپ، ۱۲هزار ثوب پوشاک، ۴۱ دستگاه دوربین مداربسته و صد‌ها قلم کالای قاچاق کشف شده است.

او با اشاره به دستگیری ۸ متهم در این زمینه، افزود: توقیف ۶ فروند شناور متخلف، از دیگر اقدام‌های دریابانان استان بوشهر در هفته گذشته بوده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ادامه داد: همچنین یک فروند قایق با موتور ۳۵۰ اسب بخار متعلق به قاچاقچیان مواد مخدر همراه با یک قبضه اسلحه کلاشینکف مسلح، دو کیلوگرم مواد مخدر و ۱۰۰ لیتر بنزین در سواحل کنگان رها شده بود که نیرو‌های گشتی دریابانی استان آن را کشف کردند.

شرفی ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را ۳۳۳ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: قاچاقچیان و مخلان اقتصاد بدانند دریابانان بوشهر با اشراف اطلاعاتی و رصد لحظه به لحظه نوار مرزی با هرگونه اقدام سودجویانه و غیرمجاز قاطعانه و قانونی برخورد خواهند کرد و در پاسداری از مرز‌های جنوب کشور از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.