تصویر تخریب شیشه خودروی شوتی مربوط به قبل است
تصویر تخریب شیشه خودروی شوتی مربوط به قبل است

ندای استان:سرهنگ آراوند گفت: پس از وقوع این اتفاق، بلافاصله موضوع از طریق مبادی و نهاد‌های نظارتی بررسی شد و با مامور خاطی برخورد لازم و متناسب صورت گرفت.

به گزارش ندای استان،سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در پی انتشار تصویری در فضای مجازی مبنی بر اقدام مامور پلیس در تخریب شیشه خودروی شوتی، عنوان کرد: تصویر منتشر شده مربوط به مدت‌ها قبل بوده که از سوی کاربران فضای مجازی بازنشر داده شده است.

او با ابراز تاسف از رفتار ناصحیح مامور پلیس، ادامه داد: پس از وقوع این اتفاق، بلافاصله موضوع از طریق مبادی و نهاد‌های نظارتی بررسی شد و با مامور خاطی برخورد لازم و متناسب صورت گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان افزود: امید است دیگر شاهد چنین رفتار‌های ناصحیحی از سوی همکاران نباشیم.

آراوند همچنین بیان کرد: در سالیان اخیر خودرو‌های شوتی با تغییر غیر قانونی وضعیت ظاهری خودرو و حمل کالای قاچاق خسارات زیادی به اقتصاد کشور وارد کرده‌اند و مهمتر از این به علت رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی و حرکات پر خطر در جاده‌ها، از عوامل اصلی تصادفات جاده‌ای و فوت بسیاری از مردم بوده‌اند که بسیاری از آن‌ها سرپرست خانواده بوده‌اند و آسیب‌های جبران ناپذیری به خانواده‌های این عزیزان وارد شده است.

او گفت: این وقایع نارضایتی عموم مردم را به دنبال داشته به نحوی که برخورد قانونی با این خودرو‌ها یکی از مطالبات اصلی و همیشگی مردم بوده است و در این راستا برابر قانون، توقیف خودرو‌های شوتی در دستور کار مستمر پلیس قرار دارد.