حل مشکلات آب و برق استان در اولویت وزارت نیرو باشد
حل مشکلات آب و برق استان در اولویت وزارت نیرو باشد

ندای استان:رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکلات حوزه آب و برق باید در اولویت برنامه‌های وزارت نیرو در استان بوشهر باشد.

به گزارش ندای استان،حجت‌الاسلام موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست‌های مختلفی با وزرای پیشنهادی، دغدغه‌ها، اولویت‌ها و برنامه‌ها را مورد بررسی و بحث و گفت‌وگو قرار داده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا روز گذشته اعضای مجمع نمایندگان استان بوشهر در جلسه‌ای صمیمانه، مشکلات و دغدغه‌های مربوط به حوزه‌های انتخابیه خود را با علی اکبر محرابیان وزیر پیشنهادی نیرو مطرح کردند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر افزود: اعضای مجمع نمایندگان بوشهر مباحث مهمی در دو بخش آب و برق استان از جمله احداث و فعال شدن آب شیرین کن‌ها، اصلاح و بهبود شبکه‌های آب رسانی، تکمیل پروژه سدسازی استان و استقلال برق منطقه‌ای از استان فارس بیان کردند.

وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی نیرو نیز ضمن تأیید مسائل مطرح شده وعده دادند که بعد از رأی اعتماد از نمایندگان مجلس، مطالب و دغدغه‌های مجمع را برای پیگیری در دستور کار قرار دهد.

احمدی خاطرنشان کرد: در پایان این جلسه اعضای مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس حمایت خود از تصدی وزارت نیرو توسط محرابیان را اعلام کردند.