مشکل ارسال بسته‌های پستی بوشهری‌ها حل شد
مشکل ارسال بسته‌های پستی بوشهری‌ها حل شد

ندای استان:مدیر کل پست استان بوشهر گفت: با توجه به مشکلات پیش آمده برای ارسال بسته‌های پستی بالاتر از ۲کیلوگرم، به اطلاع می‌رساند که این دغدغه در استان مرتفع شده است.

به گزارش ندای استان،علی پارسیده در گفت‌وگو با ایسنا ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری  سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار کرد: به اطلاع عموم هم استانی‌های عزیز می‌رساند در خصوص کمبود کامیون جهت ارسال مرسولات پستی که در هفته گذشته با آن مواجه بودیم، با پیگیری‌های صورت گرفته استانی و کشوری کمبود پیش آمده مرتفع شده و امکان ارسال بسته‌های پستی در اوزان مختلف و طبق قوانین پستی، وجود دارد.

وی ادامه داد: این مشکل از طریق جذب کامیون داران محترم بخش خصوصی و اضافه شدن ظرفیت کامیون دولتی مرتفع شده است و ما به دنبال بهینه‌سازی این ظرفیت هستیم.

مدیر کل پست استان بوشهر تصریح کرد: در همین راستا اعلام می‌شود در ایام تعطیلات سراسری شبکه پست کشور حسب وظیفه‌ای اجتماعی و تکلیفی خود بدون تعطیلی  در کنار مردم عزیز استان و در خدمت کسب و کارهای اینترنتی است تا خریدها و سایر مرسولات مردم را در سریع ترین زمان به آنها برساند.

پارسیده یادآور شد: در روزهای اخیر که ویروس جهش یافته منحوس کرونا تعداد زیادی از هم استانی های عزیز را مبتلا و یا داغ دیده کرده که جا دارد به بازماندگان عرض تسلیت داشته باشم .

وی افزود: تعدادی از همکاران پستی نیز مستثنی نبوده‌اند و با این وجود همه تلاش خود را کرده‌ایم که مرسولات به موقع به دست مردم عزیز برسد.

مدیر کل پست استان بوشهر خاطر نشان کرد: چنانچه مرسوله‌ای با تاخیر به دست مردم رسیده ضمن عذرخواهی از تاخیر پیش آمده به زودی مشکلات موجود رفع می‌شود.

چندی پیش شرکت پست بوشهر در ابلاغیه‌ای، تحویل بسته‌های بالای دو کیلوگرم را به علت توقیف یک کامیون از سوی پلیس، ممنوع اعلام کرده بود. پلیس استان بوشهر نیز این خبر را تکذیب کرده و گفته بود در چند ماه گذشته حتی یک کامیون حامل کالای پستی هم توقیف نشده است.