دوندگان نوجوان استان  در مسابقات کشوری چهار مدال کسب کردند
دوندگان نوجوان استان  در مسابقات کشوری چهار مدال کسب کردند

ندای استان:سرپرست تیم اعزامی منتخب دو و میدانی استان بوشهر گفت: دوندگان این استان در پایان رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی نوجوانان کشور به میزبانی شهرکرد، موفق به کسب چهارمدال رنگارنگ شدند.

به گزارش ندای استان،امیر حاجی زاده روز یکشنبه در  گفت وگو با خبرنگار  ایرنا افزود: در این مسابقه‌ها از استان بوشهر  ۱۳ دونده نوجوان پسر و دختر حضور داشتند که در مقطع پسران سه مدال و خواهران یک مدال کسب شد.

وی اظهارداشت: از مجموع چهار مدالی که نصیب  استان بوشهر شد، سه  مدال را دوندگان شهرستان گناوه و یک مدال توسط یک بوشهری بدست آمد.

سرپرست تیم اعزامی منتخب دو و میدانی استان بوشهر افزود: در رده دختران از مجموع هفت نماینده استان بوشهر تنها نرجس بهروزی از بندرگناوه به مقام سوم ماده پرتاب وزنه و مدال برنز دست یافت.

حاجی زاده گفت: در بین ۶ دونده پسر استان بوشهر  “حمیدرضا شمسی زاده” از بندرگناوه در ماده پرتاب وزنه مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی کشور را از آن خود کرد ،” کیوان اژدری”  از بندر گناوه در ماده ۴۰۰ متر با مانع و “احسان کبگانیان”  از شهر بوشهر  در دو ۴۰۰ متر به ترتیب موفق به کسب مقام‌های سوم و دوم این رقابت‌ها شدند.

سرپرست تیم اعزامی منتخب دو و میدانی استان بوشهر و مربی گناوه‌ای این رشته یادآورشد: مسابقات کشوری دو و میدانی نوجوانان کشور در رده پسران در آخر هفته گذشته و دختران روز گذشته (شنبه) به میزبانی شهرکرد به پایان رسید.

امیر حاجی زاده مربی‌گری تیم ملی دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران در ماده پرتاب‌ها را در رقابت‌های قهرمانی آسیا که در اندونزی برگزار شده بود در کارنامه خود  دارد.