صحت انتخابات شورای شهر گناوه تأیید شد
صحت انتخابات شورای شهر گناوه تأیید شد

ندای استان:فرماندار شهرستان گناوه گفت: پس از بررسی شکایات و اعتراضات، نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر گناوه تغییری نکرد و صحت انتخابات تأیید شد و در اختیار هیئت نظارت قرار گرفت.

به گزارش ندای استان،غلامرضا مهرجو در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در اجرای ماده ۵۴ قانون انتخابات شورای اسلامی و ماده ۷۰ آئین‌نامه اجرایی قانون شورای اسلامی با تشکیل جلسه‌ای در موعد و مهلت قانونی توسط هیأت اجرایی و هیأت نظارت بر انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر به شکایات داوطلبان عضویت در شورای شهر گناوه که در مهلت قانونی نسبت به روند انتخابات اعتراض داشتند رسیدگی شد.

فرماندار شهرستان گناوه افزود: پس از بررسی شکایات و اعتراضات، تعدادی از صندوق‌ها بازشماری شد اما تغییری در نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر گناوه ایجاد نشد و صحت انتخابات تأیید شد و در اختیار هیئت نظارت قرار گرفت.

فرماندار گناوه یادآور شد: پس از انتشار اولیه اسامی منتخبین شورای اسلامی شهر و روستا، به موجب قانون کلیه نامزدها به مدت دو روز فرصت داشتند تا با ثبت اعتراض و شکایات خود را به هیئت‌های اجرایی اعلام کنند.

غلامرضا مهرجو با اشاره به نتایج انتخابات شورای اسلامی در شهر گناوه اظهار داشت: از مجموع ۲۴ هزار و ۹۰ رأی مأخوذه در شهر گناوه، کوروش شبانکاره با پنج‌هزار و ۷۸۳ رأی، هادی عرب زاده سه هزار و ۵۵۵ رأی، ایوب خدری سه هزار و ۵۳۴ رأی، سمیه مرادی سه هزار و ۲۳۵ رأی، علیرضا بهزادی ۲ هزار و ۹۱۰، فاطمه اسماعیلی با ۲ هزار و ۹۰۴ و سجاد امیری با ۲ هزار و ۶۴۰ رأی به عنوان هفت منتخب اصلی شورای این شهر انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات ۶۸ هزار و ۶۷۵ نفر واجد شرایط رأی دادن در شهرستان بودند یادآور شد: ۸۷ شعبه رأی گیری برای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان اختصاص یافته بود.