علت جلیوگیری از خروج صیادان خارگی چه بود؟
علت جلیوگیری از خروج صیادان خارگی چه بود؟

ندای استان:معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان بوشهر گفت: علت جلوگیری مرزبانان از خروج صیادان خارگی، نامساعد بودن شرایط جوی بوده است.

به گزارش ندای استان،حسین فرهمند با اشاره به تصویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر جلوگیری از خروج صیادان خارگی توسط مرزبانان بیان کرد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر وضعیت نامساعد جوی، طبق روال همیشگی برای حفظ جان صیادان از خروج شناور‌ها جلوگیری و بعد از مساعد شدن وضعیت جوی و استعلام از هواشناسی اجازه فعالیت به این قشر زحمتکش داده شد.
وی تاکید کرد: تصویر منتشر شده در فضای مجازی به صورت گزینشی از سوی فردی با اهداف مغرضانه انتشار یافته و به حقیقت ماجرا که همان شرایط نامساعد دریا بوده اشاره‌ای نشده است.
معاون اجتماعی مرزبانی استان بوشهر با اشاره به تعامل مرزبانان و مرزنشینان در استان بوشهر افزود: وظیفه اصلی مرزبانان نیروی انتظامی استیفای حقوق مرزنشینان است.
وی همچنین بر جانفشانی و سلحشوری مرزبانان برای دفاع از مرز‌ها در برابر هر گونه ناامنی تاکید و خاطرنشان کرد: مرزبانی در این راه شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده است.
فرهمند گفت: انگیزه دفاع از کشور بین مرزنشینان استان بالا است و در واقع مرزنشینان، مرزبانان واقعی کشور هستند.
وی بیان کرد: مرزبانان با استعانت ازخداوند متعال در راستای تامین امنیت مرز‌ها، مردم و مرزنشینان ازهیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و با هر گونه ناامنی در مرز‌ها قاطعانه برخورد خواهند کرد.