اعضای باند سرقت میلیاردی طلاجات منزل در بوشهر دستگیر شدند
اعضای باند سرقت میلیاردی طلاجات منزل در بوشهر دستگیر شدند

ندای استان:فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: سارقان که با یک دستگاه خودرو سواری در حال شناسایی سوژه مناسب برای سرقت بودند، به محض مشاهده پلیس اقدام به فرار کردند، اما با اقدام به موقع ماموران انتظامی یکی از اعضای این باند دستگیر شد.

به گزارش ندای استان، سرهنگ “ابراهیم عرب زاده” بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل(طلاجات)در سطح شهر بوشهر، طی یک هفته گذشته، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
وی اظهار داشت: طی یک عملیات هماهنگ و منسجم، با افزایش گشت های انتظامی به صورت محسوس و نامحسوس و رصد اطلاعاتی نهایتا اعضای یک باند سرقت شناسایی و زیر نظر گرفته شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر عنوان کرد: سارقان که با یک دستگاه خودرو سواری در حال شناسایی سوژه مناسب برای سرقت بودند، به محض مشاهده پلیس اقدام به فرار کردند، اما با اقدام به موقع ماموران انتظامی یکی از اعضای این باند دستگیر شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه با همکاری ماموران انتظامی شهرستان دیلم یکی دیگر از سارقان، در محور خروجی استان دستگیر شد، گفت: ۲ نفر دیگر از اعضای این باند که متواری شده اند، هویت آنها به صورت کامل شناسایی شده است و به زودی دستگیر خواهند شد.
سرهنگ عرب زاده با اشاره به اینکه همه اعضای این باند غیربومی بودند تاکید کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان حدود ۱۰ میلیارد ریال طلا و جواهرات سرقتی از منازل مالباختگان کشف شد.