مروجان دوستی با یار مهربان معرفی شدند
مروجان دوستی با یار مهربان معرفی شدند

ندای استان:برگزیدگان و دبیرخانه‌های فعال جشنواره ترویج کتابخوانی بوشهر تجلیل شدند.

به گزارش ندای استان،آیین تقدیر از برگزیدگان و دبیرخانه‌های فعال جشنواره ترویج کتابخوانی بوشهر با حضور تعداد محدودی از برگزیدگان با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت مجازی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این مراسم به موفقیت بوشهر در پویش کتابخوانی نشاط نوروزی اشاره کرد و گفت: این استان با ارسال ۲۰۵ اثر به به دبیرخانه مرکزی پویش کتابخوانی نشاط نوروزی بیشترین شرکت‌کننده را در این پویش به خود اختصاص داد و موفق به کسب رتبه اول در ارسال آثار شدف همچنین ۳۱ شرکت کننده از استان بوشهر به مرحله نهایی این پویش راه یافتند.

فاطمه کرمپور افزود: همچنین از میان شهر‌های شرکت‌کننده در این پویش، برازجان از استان بوشهر با ۱۱۷ اثر، بیشترین آثار ارسالی را به دبیرخانه این پویش داشت.

او با قدردانی از همکاری و همراهی مسئولان، شرکت کنندگان، داوران و کتابفروشان بیان کرد: اجرای طرح‌های ملی پایتخت کتاب، جام باشگاه‌های کتابخوانی و روستا‌های دوستدار کتاب با تمرکز بر تقویت فرهنگ مطالعه در جامعه، فرصت مناسبی برای بیان توانمندی‌های شهرستان‌ها در عرصه فرهنگ به ویژه فرهنگ مکتوب است و در این زمینه انتظار داریم تا با همکاری بیشتر، اقدام‌های موثرتری انجام گیرد.

در این مراسم از برگزیدگان در زمینه‌های فعال‌ترین شهرستان استان در پویش نامه به نویسنده، جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان، دبیرخانه فعال استانی جام باشگاه‌ها و روستای دوستدار کتاب، جشنواره سینامک پویش نشاط نوروزی با کتاب، ششمین دوره انتخاب پایتخت کتاب ایران، هفتمین جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار پویش با کتاب در خانه قدردانی شد.

همچنین از عملکرد دبیرخانه ترویج کتابخوانی شهرستان‌های جم، دشتستان، دیلم، گناوه، دشتی، کنگان، تنگستان در سال ۱۳۹۹ با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.