کشف بیش از ۲۲۱ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در بندر ریگ
کشف بیش از ۲۲۱ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در بندر ریگ

ندای استان:جانشین مرزبانی استان بوشهر گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی گناوه در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی در حین کنترل شناورهای عبوری در اسکله بندر ریگ ۲۲۱ میلیارد و ۳۸ میلیون ریال انواع کالای قاچاق کشف و ضبط کردند.

به گزارش ندای استان، سرهنگ منصور رضا عزیزی روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این میزان کالای قاچاق از سه فروند شناور تجاری که از کشورهای حوزه خلیج فارس به مقصد بندر گناوه در حرکت بودند کشف شده است.

وی بیان کرد:  ماموران در بازرسی شناورهای توقیف شده، ۱۷ دستگاه لوازم برقی خانگی، ۵۰ تخته پتو، ۱۷ دستگاه دوچرخه، ۹هزار عدد لوازم جانبی موبایل، ۱۸ هزار عدد لوازم پزشکی، ۱۴ هزار ثوب پوشاک، ۲۷ دستگاه لوازم صنعتی و کارگاهی، هفت هزار کیلوگرم غذای حیوانات خانگی و صدها قلم کالا را که به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف کردند.

جانشین مرزبانی استان بوشهر اضافه کرد: در این عملیات سه متهم به حمل بار قاچاق دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدمات تحویل مراجع قانونی شدند.

عزیزی ادامه داد: تلاش فرماندهی مرزبانی استان برای مبارزه با اخلال‌گران اقتصادی با تمام توان ادامه دارد و با مخلان پدیده‌ شوم قاچاق کالا برخورد قاطعانه می‌شود.