توزیع بیش از ۳۸۰۰ تن کالا‌های اساسی در بوشهر
توزیع بیش از ۳۸۰۰ تن کالا‌های اساسی در بوشهر

ندای استان:معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان بوشهر گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ تن کالا‌های اساسی طرح تنظیم بازار با قیمت مصوب در استان توزیع شده است.

به گزارش ندای استان،ابوالقاسم محمدزاده بیان کرد: در راستای اقدامات تنظیم بازار در استان بوشهر از ابتدای سال تا کنون بالغ‌بر ۳ هزار و ۸۰۰ تن کالا‌های اساسی طرح تنظیم بازار شامل برنج، شکر، گوشت قرمز منجمد، گوشت مرغ منجمد با قیمت مصوب در استان توزیع شده است.
وی افزود: بر همین اساس میزان ۱۷۰۰ تن برنج با قیمت هر کیلو ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان، شکر بالغ‌بر ۲ هزار تن با قیمت هر کیلو ۸ هزار و ۷۰۰ تومان، گوشت قرمز منجمد ۵۲ تن با قیمت هر کیلو ۸۰ هزار تومان و گوشت مرغ منجمد با قیمت مصوب به دست مصرف‌کننده از طریق جایگاه‌های منتخب توزیع شده است.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: باتوجه به شرایط موجود بیماری کرونا و الزام رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، توزیع کالا‌های اساسی بیشتر از طریق فروشگاه‌های منتخب، تعاونی‌های کارمندی و کارگری و بخشی نیز از طریق مراکز خیریه توزیع می‌شود تا به‌سلامت مردم آسیب وارد نشود.
وی تاکید کرد: جلسات کارگروه تنظیم بازار استان به‌صورت مستمر در حال برگزاری و پیگیری موضوعات مرتبط با جذب و توزیع کالای اساسی بر اساس برنامه‌های ابلاغی ستاد تنظیم بازار کشور است تا بخشی از نیاز مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان مرتفع شود.