۳۹ هزار نفر در بوشهر واکسن کرونا دریافت کردند
۳۹ هزار نفر در بوشهر واکسن کرونا دریافت کردند

ندای استان:استاندار بوشهر گفت: ۳۹ هزار نفر از جمعیت استان تا کنون یک یا دو دوز واکسن کرونا زده‌اند.

به گزارش ندای استان،عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون بوشهر بیان کرد: ۳۹ هزار نفر از جمعیت استان بوشهر واکسن کرونا دریافت کرده به طوری که برخی از این افراد هر دو دوز واکسن و برخی هم یک دوز واکسن کرونا دریافت کردند.

او افزود: مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در سالن دو هزار نفری فجر بوشهر برپا شده است و براساس برنامه ریزی صورت گرفته افراد دارای اولویت طبق پیامک دریافتی از مرکز بهداشت، به این مرکز مراجعه می‌کنند و واکسینه می‌شوند.

استاندار بوشهر گفت: تاکنون بیش از ۸۰ درصد جمعیت بالای ۷۵ سال و ۷۲ درصد جمعیت بالای ۸۰ سال و ۵۵ درصد جمعیت بین ۷۰ تا ۷۵ سال استان بوشهر واکسینه شدند.

گراوند عنوان کرد: خدمات و تلاش‌های کارکنان بهداشتی مراکز بهداشت استان در اجرای عملیات واکسیناسیون قابل ستایش است و با تامین واکسن مورد نیاز در استان روند واکسیناسیون با سرعت بیشتری انجام خواهد گرفت.

او در ادامه ضمن بازدید از پروژه دانشکده های پزشکی و دندانپزشکی بوشهر بیان کرد: ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر برای تکمیل طرح دانشکده دندانپزشکی بوشهر اختصاص یافت.

استاندار بوشهر گفت: خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی که با همت بنیاد ۱۵ خرداد در حال ساخت است، ۹۴ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش می‌شود مشکل آب و برق این پروژه هرچه زودتر برطرف و این خوابگاه تا تیر مورد بهره برداری قرار گیرد.

گراوند افزود: کار‌های خوب و ماندگاری در حوزه خوابگاهی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی انجام شده که با بهره برداری از آن‌ها تحولی مهم در دانشگاه صورت می‌گیرد.