افتتاح خانه هلال شهر چغادک
افتتاح خانه هلال شهر چغادک

ندای استان:مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت؛ در سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۲۱ خانه هلال در استان بوشهر افتتاح شده بود ، که در هفته هلال احمر امسال نیز تعداد ۱۵ خانه هلال افتتاح گردیده که جمعا ۱۳۶ خانه هلال در سطح استان بوشهر افتتاح گردیده و فعال هستند.

به گزارش ندای استان، به مناسبت هفته هلال احمر خانه هلال شهر چغادک از توابع بخش مرکزی شهرستان بوشهر با حضور دکتر غلامرضا حاجیانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر و سایر مسئولین شهرستانی و استانی در چهارمین روز هفته هلال احمر  افتتاح گردید.
در این مراسم دکتر حاجیانی با تاکید بر مهم بودن فعالیت خانه های هلال ، افتتاح خانه هلال شهر چغادک را به عنوان یکصد و سی و ششمین خانه هلال استان اعلام نمود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در سخنان خود بر اهمیت کلاسهای آموزشی و استفاده از توان خیرین در فعالیتهای داوطلبانه تأکید نمود.
دکتر حاجیانی پتانسیل وجودی خانه های هلال را بسیار با اهمیت دانست و گفت؛ در مواقع حوادث و بلایا در سطح روستاها و بخش ها این خانه های هلال هستند که با حضور افراد داوطلب آموزش دیده بومی، میتوانند بر حوادث غلبه نمایند، و کمک کار خوبی برای نیروهای عملیاتی امداد ونجات باشند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود؛ در سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۲۱ خانه هلال در استان بوشهر افتتاح شده بود ، که در هفته هلال احمر امسال نیز  تعداد ۱۵ خانه هلال افتتاح گردیده که جمعا ۱۳۶ خانه هلال در سطح استان بوشهر افتتاح گردیده و فعال هستند.