آغاز اجرای مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی در استان
آغاز اجرای مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی در استان

ندای استان:فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: در راستای کنترل و مهار بیماری کرونا، گام پنجم طرح شهید سلیمانی در استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش ندای استان،سردار علی رزمجو با اشاره به اجرا ۴ مرحله طرح شهید سلیمانی و موفقیت‌های آن بیان کرد: در مجموع طرح شهید سلیمانی در کشور یک طرح موفقیت‌آمیز بود و همه دست‌اندرکاران خدمات لازم را ارائه کردند.

او با تاکید بر تقویت همکاری همه جانبه در مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی عنوان کرد: برای این مرحله تیم‌های مراقبت و پیشگیری، مراقبت در منزل، نظارتی و حمایتی راه‌اندازی شده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه در ۴ مرحله طرح شهید سلیمانی تیم‌های مربوطه خدمات لازم را ارائه کردند گفت: در این مراحل ۱۴۵ تیم مراقبت و پیشگیری با ۶۹۹ عضو فعال بود.

رزمجو با اشاره به فعالیت ۱۹۲ تیم نظارتی با ۴۷۲ عضو افزود: در این راستا ۱۲۱ تیم حمایتی با ۴۱۶ عضو فعالیت کردند و ۲۵۰ کادر درمانی با این تیم‌ها همراه بودند.

او از مشارکت ۵۰ پزشک در طرح شهید سلیمانی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در اجرا ۴ مرحله طرح شهید سلیمانی در بخش ره‌گیری ۴۰۰ هزار نفر، تست تشخیص سریع ۵۷ هزار نمونه و ۲۷ هزار نفر تحت پوشش قرار گرفتند