راهپیمایی روز قدس در استان بوشهر برگزار نمی‌شود
راهپیمایی روز قدس در استان بوشهر برگزار نمی‌شود

ندای استان:رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: امسال به دلیل شرایط کرونایی همچون سال‎‌های گذشته راهپیمایی خودرویی و سنواتی روز قدس برگزار نمی‌‏شود.

به گزارش ندای استان،حجت الاسلام یوسف جمالی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ویژه برنامه‎‌های گرامیداشت هفته قدس در استان بوشهر با محوریت برگزاری بر بستر فضای مجازی آغاز شده است افزود: با این حال باتوجه به اهمیت موضوع در هفته قدس ۳۰ ویژه‌‏برنامه در استان بوشهر تدارک دیده شده که امید است این برنامه‏‌ها بتواند خلا برگزار نشدن راهپیمایی روز قدس را پر کند.

او بیان کرد: شعار بزرگداشت هفته قدس “مقاومت فسطین، مکتب سردار سلیمانی و بیداری اسلامی” نام‎گذاری شده که سعی بر این است در تمام برنامه این شعار اساسی پیاده‎ سازی شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: امروز که تفکر غرب‏گرا و لیبرالی علیه سردار سلیمانی حجمه وارد کرده باید به هر اندازه که می‌توانیم به سمت مکتب سردار سلیمانی و شاخصه ‏های آن پرداخته شود.

جمالی عنوان کرد: در این زمینه روز چهارشنبه ویژه ‏برنامه ‏ای با حضور حسین اکبری دبیر مجمع جهادی بیداری اسلامی و معاون فرهنگی سپاه قدس با عنوان نقش سردار سلیمانی در بیداری اسلامی و مقاومت فلسطین در بوشهر به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

او گفت: دوگانگی میدان و دیپلماسی که این روز‌ها با موضوع سردار سلیمانی مطرح شده تنها نام آن میدان و دیپلماسی است، ولی طرح آن در اصل لیبرال و مقاومت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: مقاومت یک معنای عام است و برای نمونه حتی در اقتصاد نیز با رهنمود‌های رهبر انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی نام‏گذاری شده است.

جمالی ادامه داد: برای بزرگداشت هفته قدس در استان با فعالیت پایگاه‏‌های در سطح شهر بوشهر برای تناسب فضای شهر با مناسبت بزرگداشت روز قدس اقدام به آذین‎ بندی خودرو‌ها و نصب پرچم‎‌های ایران و فلسطین می‏ کنند.

او افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی، راه ‏اندازی واحد پاسخ به شبهات پیرامون مسئله فلسطین و روز قدس، برگزاری ویژه برنامه ‎های از سوی کانون فرهنگی مساجد از دیگر برنامه ‏های تدارک دیده شده برای بزرگذاشت روز قدس در استان بوشهر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: در روز جمعه نیز در سراسر استان در میدان‏‌های با نام قدس و فلسطین پرچم رژیم اشغالگر قدس به آتش کشیده خواهد شد.

جمالی گفت: رزمایش ثامن نیز با مشارکت معاونت فرهنگی سپاه امام صادق (ع) در فضای مجازی و با محوریت گروه‏ها و کانال‏های مرتبط با موضوع فلسطین برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در ارتباط با اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات نیز بیان کرد: باید با مطرح کردن دستاورد‌های نظام از مظلومیت انقلاب دفاع و زمینه مشارکت حداکثری فراهم شود.

جمالی افزود: دستاورد‌ها باید بخوبی گفته شود چرا که برخی وقت‎ها یک شبهه منجر به حضور پیدا نکردن افراد پای صندوق رای می‏‌شود.

او عنوان کرد: برگزاری مجامع علمی و کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها از دیگر موارد مورد نیاز برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: شاخص‌های کاندید اصلح نیز مبنای آن دیدگاه رهبر معظم انقلاب است که همگان باید توجه و اهتمام جدی به آن داشته باشند.