جان باختن ۷ خانم و یک آقا بر اثر کرونا
جان باختن ۷ خانم و یک آقا بر اثر کرونا

ندای استان:دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد ۴۲۸ بیمار بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ جمعه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ به ثبت رسیده است.

به گزارش ندای استان،دکتر سعید کشمیری گفت: در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۱۰۶ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۵۷ مورد به کرونا، قطعی است.
وی با اشاره به بستری بودن ۵۲ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونا، ۲۳ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.
دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که در ۳ اردیبهشت ماه اعلام شد گفت: متأسفانه امروز نیز شاهد جان‌باختن ۸ هم استانی دیگر بودیم.
وی با اشاره به جان‌باختن ۹۷۸ هم استانی از ابتدای شیوع کرونا تا کنون، جزییات مواردی فوتی جدید را چنین اعلام نمود: ۷ بانوی ۴۵، ۵۰، ۶۴، ۶۷، ۷۸، ۸۳ و ۸۴ ساله با سابقه بیماری‌های زمینه‌ای و یک آقای ۶۵ ساله با سابقه بیماری فشار خون از جمله هم‌استانی‌هایی بودند که متاسفانه دیگر در میان ما نیستند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۹۳  بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۳۳۲۷۹ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.