خبر خوب برای بیماران سرطانی بوشهر
خبر خوب برای بیماران سرطانی بوشهر

ندای استان:رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از خرید نخستین دستگاه شتاب‌دهنده خطی رادیوتراپی خبر داد و گفت: دستگاه شتاب‌دهنده خطی رادیوتراپی با سرمایه بخش غیردولتی خریداری شده که در این راستا مرکز تخصصی رادیوتراپی بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ندای استان؛ سعید کشمیری در گفت‌وگو با تسنیم از راه‌اندازی درمانگاه برای ارائه خدمات سرپایی به بیماران کرونایی در بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: در شهر بوشهر ۳۰ بیمار روزانه به صورت سرپایی دارو دریافت می‌کنند و این درحالی است که اورژانس جداگانه برای بیماران کرونایی ایجاد و بر تخت‌های مراقبت‌های ویژه افزوده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در ادامه از  خرید دستگاه شتاب‌دهنده خطی رادیوتراپی با سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی و مشارکت بانک‌های استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این دستگاه با کمک هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت خریداری شده که گام بلند جامعه پزشکی در خصوص درمان بیماران سرطانی استان بوشهر محسوب می‌شود.

کشمیری از راه‌اندازی مرکز تخصصی رادیوتراپی بوشهر برای ارائه خدمات به بیماران سرطانی خبر داد و خاطر نشان کرد: با راه‌اندازی این بخش، بوشهر به استان‌های سطح ۳ درمان سرطان و قطب درمانی در منطقه جنوب ایران تبدیل می‌شود.