آماده باش ۴۰۰ امدادگر جمعیت هلال احمر استان بوشهر
آماده باش ۴۰۰ امدادگر جمعیت هلال احمر استان بوشهر

ندای استان:مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: ۴۰۰ امدادگر در قالب ۱۸ پایگاه امدادی در بخش جاده‌ای، دریایی و کوهستانی به منظور ارائه خدمات امداد و نجات به مردم استان در آماده باش کامل هستند.

به گزارش ندای استان،غلامرضا حاجیانی روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان بوشهر با هدف کاهش حوادث و امدادرسانی سریع و به موقع در تعطیلات نوروزی در مناطق مختلف استان مستقر هستند.

وی ادامه داد: در این ایام امدادگران و نجات‌گران جمعیت هلال احمر در سطح استان به همراه تیم‌های واکنش سریع و تیم درمان اضطراری در آماده باش هستند.

حاجیانی با اشاره به امدادرسانی جمعیت هلال احمر در حوادث طبیعی و غیر مترقبه گفت: شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مردم است و هموطنان می‌توانند حتی با گوشی‌های بدون سیم کارت با این شماره تماس بگیرند و خدمات لازم را دریافت کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر اضافه کرد: امداد گران این جمعیت علاوه بر مشارکت درعملیات ضد عفونی علیه ویروس کرونا، در طرح‌های اجرای محدودیت‌های ترددی در جاده‌ها و ورودی شهرها با نیروی انتظامی همکاری کردند.

وی بیان کرد: طرح مقابله با کرونا در قالب تیم‌های نظارتی و شهید سلیمانی در استان بوشهر همچنان ادامه دارد.