حادثه خونین در کنگان/ ۷ نفر به قتل رسیدند+جزئیات
حادثه خونین در کنگان/ ۷ نفر به قتل رسیدند+جزئیات

ندای استان:فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: پلیس کنگان به صورت ویژه پیگیر دلایل وقوع این قتل و عاملان آن می‌باشد.

به گزارش ندای استان،سرهنگ رهام رضایی اظهار داشت: پنجشنبه شب شش نفر در دو درگیری جداگانه در بندر کنگان به ضرب گلوله به قتل رسیدند و این موضوع به صورت ویژه توسط مأموران و کارگاهان مجرب پلیس در حال بررسی است.

وی افزود: پنج نفر در محله گوده در یک درگیری و یک فرد دیگر نیز در یکی از شهرک‌های شهر کنگان به قتل رسیدند.

وی اظهار داشت: شناسایی عامل یا عاملان و انگیزه این قتل‌ها در دست بررسی بوده و به محض روشن شدن زوایای این قتل‌ها به آگاهی مردم خواهد رسید.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان به شهروندان توصیه کرد: اخبار را از منابع رسمی و معتبر دنبال کنند و توجهی به اخبار غیررسمی و شایعات فضای مجازی نکنند.

جزئیات جدید قتل

 سرهنگ ” رهام رضایی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : قاتل پسر عموی این خانواده است که ساعت حدود ۲۱ شب گذشته با ورود به این منزل با اسلحه جنگی کلاشینکف مادر بزرگ، سه خواهر و یک جوان خواستگار یکی از دخترهای خانواده را به قتل رسانده و متواری شده است.

وی تصریح کرد: متهم سابقه ارتکاب قتل در سال ۷۳ را داشته و با رضایت اولیای دم از زندان آزاد شده بود و پس از آن به جرم حمل مواد مخدر نیز ۲۰ سال در کشور قطر زندان بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با بیان اینکه قاتل بعد از وقوع قتل متواری شده است، خاطرنشان کرد: پلیس به صورت ویژه در حال تلاش برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم است.

رضایی در پایان عنوان داشت: طبق بررسی کارآگاهان پلیس ،وجود شواهد و مدارک احتمال انگیزه قتل اختلافات خانوادگی بوده است .

دادستان بوشهر با اشاره به اینکه این قاتل در مجموع ۷ نفر را به قتل رسانده است افزود: قاتل در جنایت شب گذشته در کنگان ۵ نفر شامل ۴ زن و یک مرد ۲۱ ساله که خواستگار یکی از مقتولان بوده به قتل می‌رساند و قتل یک مرد ۵۱ ساله در حادثه‌ای دیگر و مرد ۵۰ ساله در چند روز گذشته در کنگان منتسب به همین شخص بوده و این قتل‌ها به هم مرتبط است.

علی حسن‌پور با بیان اینکه این قاتل ۷ نفر را کشته است افزود: این قاتل دارای سابقه قتل و حمل مواد مخدر و عملیات دستگیری آن آغاز شده است.

  • منبع خبر : مهر