سفر به بوشهر در ایام نوروز ممنوع
سفر به بوشهر در ایام نوروز ممنوع

ندای استان:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه سفر به استان بوشهر ممنوع است، خاطرنشان کرد: امسال هیچگونه امکاناتی از جمله اسکان مدارس، آموزشگاه‌ها و پارک‌های عمومی در اختیار مسافران قرار نمی‌گیرد.

به گزارش ندای استان،محمد تقی ایرانی در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر در خصوص سفرهای نوروزی به استان بوشهر اظهار داشت: ستاد استانی مبارزه با کرونا تقریباً قطعی کرده است که در ایام نوروز سفر به استان بوشهر نخواهیم داشت و با همکاری دستگاه‌های مربوطه کنترل خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر همچنین ادامه داد: سفرهای خارج استان ممنوع است و در داخل استان هم طبق شیوه نامه‌ای که تدوین شده سفر را به مناطق قرمز و زرد ممنوع کرده است.

وی بیان داشت: شهرستان‌های دیلم، گناوه، عسلویه و تنگستان در استان بوشهر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و سفر به این مناطق ممنوع است.

ایرانی با در خواست از هموطنان مبنی بر اینکه به استان بوشهر سفر نکنند، افزود: مردم بوشهر بسیار مهمانواز هستند اما خواهشمندیم هموطنان عزیز اجازه دهند این بیماری را کنترل کنیم و در این شرایط حساس از پیک نوروزی به خوبی گذر کنیم تا هم مهمانان و هم میزبان دچار آسیب‌های این ویروس نشوند.

وی با بیان اینکه می‌دانیم در سالی که گذشت مردم نیاز به سفر دارند، گفت: در شرایط کنونی سلامتی از هر چیزی مهم‌تر و ارزشمندتر است و ما امیدواریم در آینده شرایط بهتری رقم بخورد و با امکانات وسیعی پذیرای مسافران باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه در سالهای گذشته امکانات و اماکن تفریحی زیادی برای مسافران در نظر گرفته می‌شد، خاطرنشان کرد: امسال هیچگونه امکاناتی از جمله اسکان مدارس، آموزشگاه‌ها و پارک‌های عمومی در اختیار مسافران قرار نمی‌گیرد.

وی اضافه کرد: پارک‌های عمومی اجازه هیچ گونه پذیرایی را از مسافران ندارند و برپایی هرگونه چادر در این اماکن ممنوع می‌باشد.

ایرانی اظهار داشت: تمام برنامه‌های تجمعی در استان بوشهر متوقف شده به طوری که حتی برنامه روز بوشهر به صورت مجازی برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: هر نهادی که فکر می‌کند در ایام نوروز نیاز است برنامه فرهنگی برگزار کند باید از طریق فضای مجازی این کار را انجام دهد.