پس از ۲۲ سال رئیس هیات تکواندو بوشهر تغییر کرد
پس از ۲۲ سال رئیس هیات تکواندو بوشهر تغییر کرد

ندای استان:برگزاری مجمع هیات تکواندو استان بوشهر با قدردانی از تلاش‌های ۲۲ ساله غلامرضا کشتکار رئیس پیشین این هیات و انتخاب رئیس جدید همراه بود.

به گزارش ندای استان، در مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان بوشهر که با حضور رئیس فدراسیون تکواندو و اعضای مجمع بر گزار شد سید جلال سید مردانی با ۱۲ رای اعضای مجمع به مدت ۴ سال بعنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد
رئیس فدراسیون تکواندو در این آیین استان بوشهر را یکی از استان پیشرو در رده پایه معرفی کرد و بیان داشت اکثر قهرمان کشور در رده نو نهالان و نوجوانان در سبک وزن از استان بوشهر تشکیل می دهد.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه تمامی رویدادهای بین المللی پیش رو فدراسیون در سال ۹۹ تعطیل استان لیگ برتر باشگاه های کشور از ۱۹ دی ماه در خانه تکواندو با رعایت دستور المل های بهداشتی برگزار می شود.
پولاد گر به افتخارت تکوندو کاران تیم ملی کشورمان در رده نونهالان اشاره کرد و افزود از ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ دختران ایران سه عنوان قهرمانی و یک عنوان نایب قهرمانی و تیم ملی پسران نیز یک قهرمانی و ۳ نایب قهرمانی جهان را کسب نمودند.
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: از سوی فدراسیون جهانی در سال ۲۰۲۰ فدراسیون تکواندعنوان برتر در رده جهانی بواسطه پشتوانه سازی تیم های ملی پایه و همچنین راه اندازی این رشته در دانشگاه سر اسر کشور بدست آورد.
پولادکگر بیان داشت : هم اکنون اردو های تیم ملی پارا تکواندو برای کسب سهمیه پار المپیک ۲۰۲۱ تو کیو در حال برگزاری است و در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ نیز تیم ملی تکواندو بانوان برای کسب سهمیه در المپیک در اردن به میدان می رود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این مجمع گفت: ایجاد همدلی و توجه و احترام به پیشکسوتان تکواندو، جذب اسپانسر وبرگزاری کلاس های آموزشی مربیگری و داوری در راس هیات تکواندو قرار دارد.
احمد بهروزیان فرد افزود: با توجه به زیر ساحت مناسب استان در بخش آبی و ساحلی استان بوشهر بعنوان یکی از قطب های تکواندو ساحلی آمادگی میزبانی مسابقات کشوری و بین المللی این رشته دارد.
وی اضافه کرد: تکواندو یکی از رشته های استان که اداره کل ورزش و جوانان استان بعنوان یکی از رشته مدال آور در بعدد قهرمانی توجه ویژه ای به آن دارد.
در پایان این مجمع از تلاش های ۲۲ ساله غلامرضا کشتکار رئیس پیشین این هیات از سوی فدراسیون تکواندو و اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر تقدیر شد