بزرگترین باشگاه پرورش اندام جنوب استان بوشهر افتتاح شد
بزرگترین باشگاه پرورش اندام جنوب استان بوشهر افتتاح شد

خبر استان:در آئینی با حضور مسئولان، بزرگترین باشگاه پرورش اندام جنوب استان بوشهر در عسلویه افتتاح شد.

به گزارش خبر استان، عبدالله نادری در آیین افتتاح بزرگترین باشگاه پرورش اندام در جنوب استان اظهار کرد: فراهم کردن زیرساخت های لازم برای مشارکت همه مردم در صحنه های مختلف اجتماعی یکی از مهم ترین برنامه های دولت تدبیر و امید است.

فرماندار عسلویه افزود: ایجاد زیرساخت‌های ورزشی با هدف ارائه به جوانان و ایجاد شادی و نشاط در بین آنان می تواند در تحرک و پویایی جامعه تاثیرات مثبت عمیقی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های بومی در توسعه شهرستان می تواند راهگشای بسیاری از مسائل باشد، تصریح کرد: مشارکت مردمی با رویکرد توسعه محور در بلند مدت می تواند منجر به پایداری سرمایه گذاری شود، و احساس رضایت مندی را در جامعه هدف ایجاد کند.  

وی بیان کرد: این باشگاه با اعتباری نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال با سرمایه گذاری ۱۰۰ درصد بخش خصوصی و با سرمایه‌گذار بومی به بهره برداری رسیده است و در اختیار جوانان علاقمند قرار خواهد گرفت.

مسابقات فوتبال ساحلی استان‌های جنوبی در عسلویه

به گزارش خبرگزاری مهر، در آیینی با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان شهرستان عسلویه و استان بوشهر، مسابقات فوتبال ساحلی استان‌های جنوبی کشور با حضور استان‌های بوشهر و هرمزگان و فارس در اخند عسلویه آغاز شد.

فرماندار عسلویه با اشاره به الگوبرداری صحیح از این گونه برنامه‌ها، تصریح کرد: این مسابقات که از یک محیط کوچک در ابعاد منطقه‌ای و بین استانی برگزار می‌شود، می‌تواند نقش تاثیر‌گذاری در سایر رشته‌های ورزشی و دیگر حوزه‌ها داشته باشد.

عبدالله نادری یادآور شد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان عسلویه مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

بر اساس این گزارش، آیین افتتاحیه دومین دوره مسابقات جام ساحلی اخند با شرکت ۱۶ تیم از سه استان بوشهر، فارس و هرمزگان به میزبانی دهستان اخند در زمین فجر دهیاری اخند برگزار شد.