شرکت پایانه های نفتی ایران الگوی اقتصاد مقاومتی است
شرکت پایانه های نفتی ایران الگوی اقتصاد مقاومتی است

خبر استان: آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، شرکت پایانه های نفتی ایران را الگوی اقتصاد مقاومتی خواند و افزود: مجموعه تلاش هایی که در این شرکت انجام می شود، موجب رونق اقتصادی کشور خواهد شد.

به گزارش خبر استان، نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با مدیرعامل و برخی مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران، یادآور شد: به رغم وجود برخی مشکلات و کارشکنی ها توسط دشمنان نظام، اما در نهایت پیروز واقعی، ملت ایران خواهند بود.

وی ادامه داد: با وجود درایت مقام معظم رهبری و مسئولان و تلاشگران صنعت نفت، ملت ایران از تمام موانع عبور خواهد کرد.

مدیرحوزه های علمیه کشور در این نشست که حجت الاسلام موسی کمالی، امام جمعه خارگ وی را همراهی کرد، وجود روحیه همدلی و وحدت بین تمامی مسئولان را زمینه ساز و رمز توفیق های برجسته در نظام اسلامی خواهد و تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون آنچه که ما پیش برده ایم در سایه همدلی ها بوده است و اگر این همدلی ها شکل بگیرد و استمرار یابد، می توان شاهد انجام کارهای بزرگ در حوزه های مختلف بود.

حسینی بوشهری اظهار امیدواری کرد: با تلاش شبانه روزی کارکنان صنعت نفت، تنگناهای کشور مرتفع بشود و با تحول و رونق اقتصادی در کشور، آثار زیانبار تحریم ها برطرف شود.

وی ادامه داد: با همتی که عزیزمان در صنعت نفت، در بخش تولید و صادرات دارند، به حول قوه الهی، تمامی توطئه های دشمنان در زمینه های مختلف اقتصادی خنثی خواهد شد.

 امام جمعه خارگ نیز در این دیدار گفت: در سایه تبعیت از مقام معظم رهبری سعی کرده ایم آنچه که داریم در خدمت نظام و انقلاب باشد و در جهت منویات مقام معظم رهبری قدم برداریم.

حجت الاسلام موسی کمالی افزود: هدف ما در این جزیره این بوده سعی کنیم با همدلی و همزبانی که خواسته مقام معظم رهبری است در خدمت مردم باشیم؛ برای این مهم باید آنچه که مانع ایجاد همدلی و همزبانی است برطرف شود.

وی تصریح کرد: جزیره خارگ نماد همدلی و همزبانی است همه کسانی که در این جزیره دارند خدمت می کنند، چرخ اقتصاد کشور را به چرخش می اندازند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران نیز در این نشست با بیان اینکه در دوران حساسی به سر می بریم، تصریح کرد: در وضعیت انتقال به زمان قبل از تحریم هستیم و بازگشت به پیش از تحریم ها، ‌نیاز به پشتکار و فعالیت بیشتر دارد.

پیروز موسوی افزود: در سال ۹۴ توانستیم با بازسازی و نوسازی تجهیزات با توجه به تمام مسائل و مشکلاتی که در خصوص تامین بودجه داشتیم، به عنوان پشتیبان تولید نفت و گاز کشور، ماموریت های تعیین شده را به خوبی انجام دهیم.

وی یادآور شد: در وضعیت خاص سال ۹۴، به رکورد صادرات هفت میلیون و ۱۰۰ هزار بشکه ای را  در یک روز، دست یافتیم.

موسوی با بیان اینکه ارتقای بهره وری مطابق با اصول اقتصاد مقاومتی اولویت شرکت پایانه های نفتی ایران در سال ۹۵ است، افزود: این شرکت با همدلی و تعامل جمعی کارکنان، ضمن تمرکز با مأموریت اصلی خود در زمینه پشتیبانی و کمک به تداوم پایدار تولید نفت و گاز کشور از طریق فرآیندهای عملیاتی، خوشبختانه نقش شایسته ای در پایداری و رشد تولید ناخالص ملی و تأمین انرژی داخلی، منطقه ای و بین المللی ایفاد نمود.

وی یادآور شد: اجرای موفق پروژه های متعدد نوسازی، بهسازی و تعمیرات اساسی تأسیسات و زیر ساخت های موجود اسکله ها، بازوهای بارگیری، گوی های شناور، تعویض خطوط لوله انتقالی و جریانی، ارتقای ناوگان عملیاتی و انجام تعمیرات اساسی آنها و موفقیت های بزرگ پژوهشی همزبان با انجام مطالعات مقدمات پایانه نفتی جاسک همه و همه نشان از عزم و اراده بالای تلاشگران شرکت پایانه های نفتی ایران در سال ۹۴ داشت.
حسینی بوشهری 11
حسینی بوشهری 4
حسینی بوشهری 2