دستوری انقلابی برای وضعیت مردم روستاهای هلیله و بندرگاه/حمل سیمان و بلوک به آنجا حکم موادمخدر دارد
دستوری انقلابی برای وضعیت مردم روستاهای هلیله و بندرگاه/حمل سیمان و بلوک به آنجا حکم موادمخدر دارد

خبر استان:نماینده مردم بوشهر،گناوه و دیلم با انتقاد ازوضعیت نامناسب زندگی مردم روستاهای هلیله و بندرگاه در نشست علنی امروز مجلس به رییس جمهور، وزیر کشور و سازمان انرژی اتمی تذکر داد.

به گزارش خبر استان، عبدالحمید خدری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: من به عنوان حامی و همراه دولت این تذکر را به رئیس جمهور،‌ وزیر کشور و رئیس سازمان انرژی اتمی می‌دهم و یادآوری می‌کنم در گوشه‌ای از این سرزمین انسان‌هایی بدون بهره‌مندی از حداقل‌ترین حقوق‌های شهروندی زندگی می‌گذرانند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روستاهای حوزه انتخابیه اینجانب با قدمت چندین ساله به دلیل مجاورت با نیروگاه اتمی مورد ظلم واقع شده‌ و هیچ گونه تدبیری درباره آن‌ها اتخاذ نمی‌شود.

وی با بیان اینکه زیبنده جمهوری اسلامی ایران نیست که انسان‌هایی تحت حکومت آن فریاد مظلومیت سر دهند اما کسی به کمک آن‌ها نشتابد، گفت: مشاهده وضعیت اسفناک زندگی این مردم وجدان خفته هر آزاده‌ای را بیدار می‌کند.

خدری افزود: امروز حمل یک پاکت سیمان و یا بلوک در روستای هلیله و بندرگاه در حکم حمل مواد مخدر است. آقای رئیس جمهور دولت شما که با تدبیر توانست برجام را به فرجام برساند آیا از حل مشکلات داخلی ناتوان است لذا تاکید می‌کنم با یک دستور انقلابی و نه اداری تکلیف مردم در روستاهای هلیله و بندرگاه را در نیمه نخست سال جاری مشخص کنید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان گفت: زمانی مردم این روستاها شعار «انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست»، را سر می‌دادند و من امروز به عنوان زبان گویای این مردم فریاد می‌زنم زندگی ابتدایی با حداقل امکانات و حقوق شهروندی حق مسلم این مردم مظلوم است./خانه ملت

 

Visited 3 times, 1 visit(s) today