در جریان اغتشاش سال ۱۴۰۱ هیچ استادی و دانشجویی اخراج نشد
در جریان اغتشاش سال ۱۴۰۱ هیچ استادی و دانشجویی اخراج نشد
ندای استان: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر گفت:نخستین دفتر همرسان و همسان گزینی امر ازدواج در دانشگاه آزاد بوشهر آغاز به‌کار کرد

به گزارش ندای استان،حجت‌الاسلام رضا جمالی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر ظهر یکشنبه در نشست با اهالی رسانه استان بوشهر با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ اظهار داشت: این اقدام نشان دهنده اقتدار و عزت نظام اسلامی و ضعیف شدن رژیم جعلی صهیونیسم است.

وی افزود: موشک‌های ایران از سامانه ۷ لایه پدافندی اسرائیل و از گنبد به اصطلاح آهنین عبور کرد و نشان داد که ایران چه قدرتی دارد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر خاطر نشان کرد: خطبه‌های راهگشای رهبری معظم انقلاب اسلامی نیز نشان داد که علیرغم تبلیغات دشمنان، ایران در آرامش کامل قرار دارد و مردم بیدار و هوشیار هستند.

حجت‌الاسلام جمالی تصریح کرد: دانشگاه‌های استان بوشهر در چند دهه گذشته، عملکرد قابل قبولی در بخش علمی و همچنین در بخش فرهنگی و اجتماعی داشته‌اند و مشکل خاصی هم در حوزه اجتماعی ندارند.

وی به اغتشاشات دو سال پیش در سطح کشور اشاره کرد و یادآور شد: دانشگاه‌های استان در این راستا، فضای سیاسی خوبی داشتند و مساله قابل توجهی رخ نداد.

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر ابراز داشت: در جریان اغتشاشات سال ۱۴۰۱، هیچ استاد و دانشجویی در استان بوشهر اخراج نشده است.

جمالی گفت: در این اغتشاشات، ۲۶ دانشجو به مدت یک یا ۲ ترم تعلیق شدند و سپس به محیط دانشگاه برگشته و ادامه تحصیل دادند.

وی افزود: کیفیت بخشی به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه‌های استان مورد توجه و تاکید قرار دارد.

حجت الاسلام جمالی خاطر نشان کرد: بوشهر دارای ۳۵ مجموعه دانشگاهی است و ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی و اجتماعی و ورزشی و ….در این مراکز برگزار می‌شود.

وی افزود: نخستین دفتر همرسان و همسان گزینی امر ازدواج دانشگاه‌های استان بوشهر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در سال گذشته افتتاح و آغاز به‌کار کرده است.

حجت‌الاسلام مسعود داستار نیز با اشاره به عملیات مهم وعده صادق ۲ توسط سپاه پاسداران با همکاری نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: فروپاشی رژیم اشغالگر قدس آغاز شده و نخست وزیر این رژیم غاصب دست به اقدامات غیرانسانی می‌زند که نشان از رو به زوال آن است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر پیروزی جبهه مقاومت را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: جنایات اسرائیل غاصب به‌گونه‌ای که به هیچکس رحم نمی‌کند و دیوانه‌وار انسان‌ها را قتل و عام می‌کند.

وی از جذب اساتید معارف در دانشگاه‌های استان بوشهر خبر داد و گفت: بیش از ۹۰ درصد جذب اساتید معارف در استان بوشهر انجام می‌شود.

مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با بیان اینکه اساتید گروه معارف اسلامی در خط مقدم جهاد فرهنگی و تبیین قرار دارند گفت: در این راستا اساتید دروس انقلاب اسلامی نقش اساسی ایفا می‌کنند که تلاش‌های آنان درخور تحسین است.

Visited 3 times, 3 visit(s) today