سفر وزیر نفت به عسلویه با استقبال هیچ کس!
سفر وزیر نفت به عسلویه با استقبال هیچ کس!
ندای استان:محسن پاک نژاد وزیر نفت دولت مسعود پزشکیان، صبح شنبه و در اولین سفر کاری خود وارد عسلویه شد.

به گزارش ندای استان،تصاویر منتشر شده از این سفر نشان می دهد بر خلاف رویه معمول، حضور وزیر نفت بدون استقبال و همراهی نمایندگان مجلس، مسئولان سیاسی استان و حتی شهرستان عسلویه انجام شده است، این درحالی است که سابق بر این، در زمان ورود وزیران به فرودگاه عسلویه، حتی اگر مقصد آنها برخی شهرهای جنوبی استان فارس بوده، شاهد حضور استاندار یا فرماندار برای استقبال از وزرا بودیم.

در تصاویر ورود پاک نژاد، شاخص ترین چهره را می توان سخاوت اسدی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس دانست که به نظر می رسد ارتباطات نزدیکی با وزیر نفت دارد.

عدم همراهی نمایندگان استان به ویژه نماینده جنوب استان بوشهر که ریاست کمیسیون انرژی مجلس  را هم بر عهده دارد و همچنین عدم حضور استاندار بوشهر و فرماندار عسلویه، شدیدا توی ذوق می زند و باید دید این عدم حضور ناشی از عدم هماهنگی دفتر وزیر است یا بی انگیزگی مسئولان استان برای همراهی وزیر نفت پزشکیان؟

البته پیش تر و در شهریور ماه هم سفر دنیامالی وزیر ورزش به همین سبک و سیاق انجام شده بود. البته او صرفا فرودگاه عسلویه را برای سفر به لامرد انتخاب کرده بود اما باز هم عدم حضور مسئولان استانی به چشم می آمد!

Visited 2 times, 2 visit(s) today