درمان رایگان زوج‌های نابارور در بوشهر
درمان رایگان زوج‌های نابارور در بوشهر
ندای استان:مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: با اجرایی شدن طرح ملی رویش امید با همکاری بسیج جامعه پزشکی ، زوج‌های نابارور در این استان به‌صورت رایگان درمان می‌شوند.

به گزارش ندای استان،حیدر عزیزنژاد روز شنبه در نشست با مسئولان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر افزود: باتوجه به بالا بودن هزینه های درمان ناباروری اجرای طرح ملی رویش امید گامی مهم در جهت تحقق طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.

وی افزود: با همکاری مطلوبی که میان بهزیستی و بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر برقرار می‌شود می‌توان خدمات به این مجموعه به نحو احسن و شایسته افزایش و تداوم داد.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر یادآور شد: در حال حاضر ۲۹ هزار و ۲۰۰ نفر از خدمات تخصصی بهزیستی استفاده می‌کنند.

عزیز نژاد تصریح کرد: پیشگیری از معلولیت، آسیب‌های اجتماعی، بیماری‌ها و ارائه آموزش‌های مهارت‌های زندگی در اولویت برنامه‌های این مجموعه قرار دارد.

وی با اشاره به اجرایی شدن غربالگری در بخش‌های مختلف برای پیشگیری از بیماری و مشکلات جسمی گفت: ۱۰۷ هزار نفر سالمند در استان بوشهر وجود دارد که از این تعداد ۱۲ هزار و ۹۰۰ نفر تحت پوشش بهزیستی قرار دارند.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر ادامه داد: در سه مرکز نگهداری شبانه‌روزی بوشهر، کنگان و برازجان به ۱۴۰ سالمند خدمات ارائه می‌شود.

عزیز نژاد گفت: بر اساس بررسی‌ها تا پایان امسال حدود ۳۰ درصد از جمعیت جامعه سالمند می‌شوند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر هم در این نشست گفت: برای تداوم خدمات موثر به مردم و اقشار آسیب‌پذیر جامعه به ویژه جامعه هدف بهزیستی خدمات رایگان پزشکی با عنوان طرح ملی رویش امید ارائه خواهد شد.

محمد حیدری افزود: این طرح در راستای ارائه تسهیلات رایگان به زوج‌های نابارور و خدمات دندانپزشکی به این مجموعه است.

وی یادآور شد: بسیج جامعه پزشکی در ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان و محرومین از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند.

Visited 1 times, 1 visit(s) today
  • منبع خبر : ایرنا