تنها تیم لیگ برتری فوتبال بانوان بوشهر در برزخ فروش
تنها تیم لیگ برتری فوتبال بانوان بوشهر در برزخ فروش
ندای استان:: اخیرا دبیر هیئت فوتبال استان بوشهر در نامه‌ای به باشگاه‌ها و موسسات ورزشی استان بوشهر اعلام کرده است که امتیاز تنها تیم لیگ برتری فوتبال بانوان استان بوشهر فروخته می‌شود.

به گزارش ندای استان،در سالی که یکی از پتروشیمی‌های استان بوشهر اسپانسر تیم فوتبال استقلال تهران شد و هزینه‌های چندصد میلیاردی به این تیم پایتخت‌نشین تزریق می‌کند، در تنگستان تیم تازه صعود کرده ستارگان ساحل سلیمی تنگستان به لیگ برتر بانوان کشور لنگ بودجه است، رقمی که معادل قرارداد یک بازیکن درجه سه فوتبال آقایان در لیگ برتر است.

به بهانه فروش امتیاز این تیم لیگ برتری، پای صحبت‌ها و دردل‌های فاطمه سلیمی مالک باشگاه ستارگان سلیمی تنگستان نشستیم.

دستگاه‌های اجرایی شهرستان حتی حاضر به جلسه با ما هم نشدند

سلیمی مالک باشگاه ستارگان ساحل سلیمی تنگستان در خصوص مراجعه به دستگاه‌های اجرایی شهرستان تنگستان گفت: به فرمانداری مراجعه کردیم ولی آقای ریاحی معاون سیاسی حاضر به جلسه با ما نشد و حتی اداره ورزش و جوانان شهرستان هم هیچ اقدامی انجام نداد و گفت کاری از دست ما بر نمی‌آید.

وی تصریح کرد: با مراجعه به مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر فقط البسه تیم را متقبل شد و قول داد در ادامه مسیر کمک کنند.

سلیمی در خصوص جذب اسپانسر هم اظهار کرد: هر شرکت و نهادی که بخواهد ما تیم را با به آن‌ها واگذار خواهیم کرد ولی ما شرایطی از جمله اینکه تیم از استان تا پنج سال خارج نشود و نام تیم نیز تغییر نکند زیرا این تیم ماحصل رنج و تلاش دختران این دیار است.

به هر نهادی که فکر کنید سر زدیم

سلیمی در خصوص بودجه مورد نیاز تیمش برای فصل جدید لیگ برتر بانوان و هم عنوان کرد: ما با ۱۰ میلیارد می‌توانیم در لیگ تیم داری کنیم که این مبلغ شامل خرید بازیکن، هزینه سفر و هتل می‌شود.

مالک باشگاه سلیمی تنگستان با بیان اینکه به هر نهادی که فکر کنید سر زدیم عنوان کرد: آقای موزیری رئیس هیات فوتبال شهرستان با مسوُول دفتر نماینده تنگستان در مجلس صحبت کرد ولی ایشان توجهی به خواسته ما نکردند و حتی خودم مستقیم با نماینده مجلس صحبت کردم ولی اتفاقی رخ نداد.

سلیمی در ادامه تصریح کرد: به صورت حضوری به بخشدار دلوار مراجعه کردم که قرار ملاقاتی با مدیران گمرک بوالخیر و دلوار ترتیب دهد ولی اقدامی نشد و پیگیری‌ها هم بی‌نتیجه ماند.

تمام توان خود را گذاشتیم ولی بی‌مهری دیدیم

در ادامه روند پیگیری این سوژه، تماسی با ریاحی معاون سیاسی فرمانداری تنگستان برقرار کرد که وی ضمن تکذیب برگزاری جلسه با مالک باشگاه سلیمی، ما را به قایدی مدیر ورزش و جوانان شهرستان تنگستان ارجاع داد که وی در این خصوص گفت: این تیم خصوصی است و اداره ورزش وظیفه‌ای برای تیمداری ندارد و می‌بایست اسپانسر جذب کند.

وی تصریح کرد: با این تفاصیل هم ما سال گذشته نهایت کمک را به این تیم در راستای صعود به لیگ برتر انجام دادیم ولی بی‌مهری‌های از سوی این تیم دیدیم.

ابوذر قایدی در ادامه اظهار کرد: اماکن ورزشی که استادیوم عامری، چمن بوالخیر، دلوار، مل گپ و اهرم و همچنین خوابگاه ورزشکاران را برای تمرین و اسکان به صورت رایگان در اختیار این تیم قرار داده شد. وی اضافه کرد: در مسابقات لیگ دسته اول کشور چهار بار برای این تیم اتوبوس تهیه شد و با رایزنی‌های که با فرمانداری و نماینده مردم تنگستان در مجلس انجام گرفت برای بازیکنان غیر بومی این تیم خانه و غذا تهیه شد و چهل میلیون تومان هم به این تیم تزریق گردید و علاوه بر این ۳۰ میلیون نیز اداره کل ورزش و جوانان کمک کرد.

قایدی عنوان کرد: خانم مهرنوش رزمی به عنوان سرمربی این تیم ۶۰۰ میلون تومان از جیب شخصی به این تیم کمک مالی کرده و نمی‌بایست برخی‌ها توپ را به میدان مسوُولان انداخته و خود پشت این تیم مخفی شوند.

امید است چالش بین این باشگاه و مسوُولان حل شود و شاهد حضور پرقدرت این تیم در لیگ برتر باشیم.

Visited 7 times, 7 visit(s) today
  • منبع خبر : فارس