کمک ۱۹ میلیارد تومانی بوشهری ها در شور عاطفه‌ها
کمک ۱۹ میلیارد تومانی بوشهری ها در شور عاطفه‌ها
ندای استان:قائم مقام کمیته امدادامام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: از آغاز شور عاطفه‌ها در ۱۵ شهریور تا کنون بیش از ۱۹ میلیارد تومان کمک مردمی جمع آوری شده است.

به گزارش ندای استان،یوسف حصیری اظهار داشت: برنامه شورعاطفه‌ها از ۱۵ شهریور آغاز شده و تا ۳۰ مهر ادامه دارد.

وی گفت: درسال گذشته افزون بر ۱۸ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی در شورعاطفه‌ها جمع آوری و برای تهیه نوشت افزار، پوشاک، و کتاب‌های درسی دانش آموزان هزینه شد.

حصیری افزود: امسال هم تا این لحظه بیش از ۱۹ میلیارد تومان کمک شده است که از طریق مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه، صنعت و پتروشیمی و افراد حقیقی و حقوقی بوده و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در استان افزون بر ۱۴ هزاردانش آموز تحت پوشش داریم که برای همه آنهانوشت افزار تهیه شده و فقط تهیه پوشاک و کتاب درسی مانده که به زودی تهیه می‌شود.

قائم مقام کمیته امدادامام خمینی (ره) استان گفت: در شور عاطفه‌های امسال ۱۷ صندوق ثابت و سیار مستقر کردیم که بخشی از کمک‌ها از طریق این صندوق‌ها جمع آوری شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هم با بیان اینکه از ابتدای مهر آئین‌های مختلفی درمدارس استان برگزارشده است تا فضا برای شورعاطفه‌ها آماده شودگفت: شورعاطفه‌ها در افزون بر ۲ هزار و ۴۵ مدرسه استان با مشارکت آموزش و پرورش، کمیته امداد هرسال برگزار می‌شود.

علی موحدی افزود: امسال با توجه به جنایت‌های رژیم کودکش اسرائیل و قتل عام دانش آموزان غزه، فلسطین و لبنان درکنار همدردی و نوع دوستی دانش آموزان باهمسن و سال‌های خود در مدارس کشور، همدردی و نوع دوستی خود را با دانش آموزان غزه، فلسطین و لبنان هم اعلام کردند.

وی اضافه کرد: درشورعاطفه‌های امسال علاوه بر دریافت کمک‌های دانش آموزان، برای افزایش آگاهی‌های سیاسی، اجتماعی ذهن آنها را نیز با فضای کنونی در غرب آسیا آشناکردیم تا دانش آموزان بدانند امنیت امروز آنها حاصل خون‌های پاکی است که به زمین ریخته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: در سال‌های گذشته کمک‌های دریافتی دانش آموزان بین همه دانش آموزان مدارس توزیع می‌شد اماهم اکنون کمک‌های دریافتی در هر مدرسه برای دانش آموزان کم تربرخوردار همان مدرسه هزینه می‌شود.

Visited 5 times, 1 visit(s) today
  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما