اجرای ۷۰ پروژه گردشگری با ارزش ۳۰ هزار میلیارد در بوشهر
اجرای ۷۰ پروژه گردشگری با ارزش ۳۰ هزار میلیارد در بوشهر
ندای استان:معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از اجرای ۷۰ پروژه گردشگری در استان خبر داد و گفت: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری ۳۰ هزار میلیارد تومان در نقاط مختلف استان در حال اجراست.

به گزارش ندای استان،علی باستین ظهر امروز در آیین آغاز اجرا طرح‌های گردشگری در بوشهر با بیان اینکه روز جهانی گردشگری با شعار صلح جهانی آغاز شده است، اظهار کرد: گردشگری در تقویت صلح، تفاهم بین ملت‌ها و فرهنگ‌ها نقش مهم و اثرگذاری دارد.

وی با اشاره به اینکه این استان در عرصه گردشگری ظرفیت‌های مهم دارد، گفت: بوشهر با داشتن جاذبه‌های مهم گردشگری در بخش‌های مختلف ظرفیت قابل توجهی در این حوزه دارد که توسعه زیرساخت‌های گردشگری در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از اجرای ۷۰ پروژه گردشگری در استان خبر داد و گفت: این طرح‌ها در زمینه‌های مختلف هتل ۴ و ۵ ستاره، تأسیسات گردشگری و زیرساخت‌های مختلف با سرمایه‌گذاری ۳۰ هزار میلیارد تومان در نقاط مختلف استان در حال اجراست.

باستین اضافه کرد: برخی این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری ۳ هزار میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد که نمونه بارز و مصداق عینی آن شروع پروژه هتل ۵ ستاره در دیلم بود که به‌عنوان مطالبه به حق ۳۰ سال مردم دیلم بود که هیچ ظرفیتی برای اقامت گردشگری وجود نداشت.

وی با اشاره به تدوین ۲۳ برنامه در هفته گردشگری در استان بوشهر گفت: جشنواره‌های فرهنگی، ورزش‌های آبی و بادبانی، مجسمه‌های شنی، تورهای مختلف و افتتاح ۵ پروژه با حجم سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد تومان با مساحت ۴ هزار متر مربع و اشتغال ۳۶۵ نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم از جمله برنامه‌های هفته گردشگری در استان بوشهر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از افتتاح هتل و هتل آپارتمان، سفره‌خانه، دفاتر خدمات مسافری در هفته گردشگری استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: امروز ۵ طرح گردشگری شامل سفره‌خانه سنتی با سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد تومان، یک مهمان‌پذیر، مرکز گردشگری ساحلی دریایی، سفره‌خانه سنتی، هتل یک ستاره و دفتر خدمات مسافری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

Visited 3 times, 3 visit(s) today
  • منبع خبر : تسنیم