افزایش ۶ برابری بودجه شهرداری بوشهر
افزایش ۶ برابری بودجه شهرداری بوشهر
ندای استان:رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از افزایش ۶ برابری بودجه عمران و خدمات شهری بوشهر خبر داد و گفت: اعتبارات عمران و خدمات شهرداری بوشهر از ۳۰۰ میلیارد تومان سال ۱۴۰۰ امسال به ۱۸۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش ندای استان،وحید نیک‌روش صبح امروز در بررسی طرح‌های عمران شهری و دیدار با اهالی محله سنگی بوشهر افزایش زیرساخت‌های عمران و خدمات شهری را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: در این راستا در شورای ششم طرح‌های مهمی اجرا و پروژه‌های نیمه‌تمام تکمیل شد.

وی آسفالت معابر و کوچه‌های خاکی شهر بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: ۳۲۰ کوچه محلات مختلف بوشهر در شورای ششم آسفالت شده است و روکش آسفالت ۸ خیابان اصلی شهر بوشهر در برنامه سال جاری قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی بوشهر اضافه کرد: در این راستا در ۳ سال گذشته ۲۷۱ هزار متر مربع از کوچه‌ها و معابر شهر بوشهر سامان‌دهی و آسفالت شده است.

نیک‌روش یکی از برنامه‌های مهم شورای ششم را تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اعلام و خاطرنشان کرد: در سه سال گذشته ۹۰ درصد طرح‌های عمران و خدمات شهری بوشهر تکمیل و راه‌اندازی شده است.

وی افزایش اعتبارات عمران و خدمات شهری بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در سه سال گذشته بودجه شهرداری بوشهر از ۳۰۰ به ۱۸۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به اینکه بودجه عمران شهری بوشهر از سال ۱۴۰۰ تاکنون ۶ برابر افزایش یافته است گفت: بندر بوشهر به عنوان مرکز استان نگاه ویژه‌ای برای تخصیص اعتبار می‌طلبد.

نیک‌روش خواستار پرداخت اعتبارات ارزش افزوده شد و گفت: اعتبار عوارض حق آلایندگی و ارزش افزوده شهرداری بوشهر به‌صورت کامل پرداخت نمی‌شود و اکنون شهر بوشهر با عقب‌ماندگی‌های زیادی مواجه است.

وی ادامه داد: هر نقطه شهر بوشهر گرفتاری و معضلات خود دارد و اکنون یکی از اولویت‌های شورای ششم بوشهر توجه به مطالبات مردم در محلات مختلف است.

Visited 3 times, 3 visit(s) today