زمان حج عمره بوشهری ها مشخص شد + قیمت
زمان حج عمره بوشهری ها مشخص شد + قیمت
ندای استان:مدیرکل حج و زیارت استان بوشهر گفت:پس از 9 سال توقف اعزام به حج عمره، امسال زمینه اعزام کاروان ها فراهم شده و یک ایستگاه پروازی هم به بوشهر اختصاص یافته است.

به گزارش ندای استان، مهدی صداقت در نشست خبری بیان کرد: ۶ کاروان برای استان بوشهر اختصاص یافته که یکی از کاروان ها مربوط به اهل سنت است و جمعا با عوامل کاروان ها، ۵۲۰ نفر از بوشهر به حج عمره اعزام می شوند.

صداقت با اشاره به اینکه ثبت نام عمره مفرده در حال انجام است اضافه کرد: مردم می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند و در کاروان‌های منتخب نام‌نویسی کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان بوشهر با بیان اینکه زائران حج عمره بوشهر با دو پرواز به عربستان منتقل می شوند، افزود: اولین پرواز ۱۹ مهرماه و دومین پرواز ۱۴ آبان است. سفرها هم ۱۰ روزه می باشد.

وی با اشاره به اینکه هزینه اعزم‌ها بسته به هتل‌ها متغیر است افزود: نرخی که برای بوشهر تعیین شده براساس قیمت هتل ۴۳ میلیون تومان تا ۴۴٫۵ میلیون تومان است.

مدیرکل حج و زیارت استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون حدود ۷۰ درصد از کاروان‌ها تکمیل شده است ادامه داد: در صورت تکمیل ظرفیت نسبت به افزایش تعداد کاروان‌ها اقدام می‌شود.

Visited 5 times, 3 visit(s) today