اعلام نتایج انتخابات در بوشهر/حضور ۵۷ درصدی مردم
اعلام نتایج انتخابات در بوشهر/حضور ۵۷ درصدی مردم
ندای استان:رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: ۴۶۰ هزار و ۴۲ نفر در استان بوشهر معادل ۵۷.۱۲ درصد از واجدین شرایط در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

به گزارش ندای استان،«اکبر پورات» روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: روز گذشته شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه در سراسر کشور بودیم که با حضور گسترده مردم این انتخابات در استان بوشهر نیز پرشور برگزار شد.

وی افزود: تعداد کل واجدین شرایط رأی در استان بوشهر ۸۰۶ هزار و ۳۴۲ نفر  بوده که ۴۶.۵۱ درصد در مرحله اول انتخابات مشارکت داشتند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: در مرحله دوم انتخابات که روز گذشته برگزار شد، «سعید جلیلی» با کسب ۲۲۸ هزار و ۸۱ رأی بیشترین تعداد رأی را در استان کسب کرد و «مسعود پزشکیان» نیز توانست رای ۲۱۹ هزار و ۸۴۳ را به سبد خود بریزد.

 

سخنگوی ستاد انتخابات کشور امروز در جمع خبرنگاران نتایج نهایی شمارش چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به این شرح اعلام کرد: مجموع آرای اخذ شده در کل شعب داخل و خارج از کشور ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ است که بر این اساس، مسعود پزشکیان با ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ نفر اول و رئیش جمهور منتخب مردم ایران شد و سعید جلیلی نیز موفق به اخذ ۱۳ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۷۹ رای شد..

Visited 13 times, 1 visit(s) today