بازگشت پرواز عسلویه به تهران به علت نقص فنی
بازگشت پرواز عسلویه به تهران به علت نقص فنی
ندای استان:مدیر فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس عسلویه گفت: پرواز شب گذشته عسلویه به تهران ۲۰ دقیقه پس از پرواز، با درخواست خلبان به علت نقص فنی به فرودگاه مبدا بازگشت.

به گزارش ندای استان،مجید حاجوند بیان کرد: ساعت ۱۹:۴۰ دقیقه شب گذشته پرواز هواپیمای شرکت سا‌ها با ۱۳۴ مسافر فرودگاه خلیج فارس عسلویه را به مقصد تهران ترک کرد که ساعت ۲۰:۰۰ خلبان این هواپیما با اعلام نقص فنی خواستار برگشت به فرودگاه عسلویه شد.
وی نقص فنی چرخ‌های هواپیما را علت بازگشت مجدد هواپیما به فرودگاه عسلویه عنوان کرد و افزود: اشکال در نشانگر چرخ سمت راست هواپیما باعث شد که خلبان به فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس عسلویه اعلام بازگشت کند.
مدیر فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس ادامه داد: پس از آن هواپیما به سلامت در فرودگاه عسلویه به زمین نشست و ۱۳۴ مسافر این پرواز از هواپیما پیاده شدند.
وی اضافه کرد: پس از رفع مشکل، هواپیما ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه بدون مسافر به مقصد فرودگاه مهرآباد تهران پرواز کرد و ساعت ۲۴ در این فرودگاه به زمین نشست.
حاجوند علت پرواز بدون مسافر هواپیما را رعایت استاندارد‌های بین‌المللی و ایمنی مسافران دانست و گفت: مسافران صبح امروز با یک هواپیمای دیگر از عسلویه به تهران رفتند.

Visited 4 times, 2 visit(s) today