کشف ۲۰ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بوشهر
کشف ۲۰ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بوشهر

ندای استان:مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری بوشهر گفت:یکسال گذشته کشفیات سوخت قاچاق در این استان با افزایش ۴۷۹ درصدی به ۱۹ میلیون و ۹۰۰ لیتر رسید.

به گزارش ندای استان، ” ابراهیم عرب‌زاده ” روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مقابله با قاچاق سوخت به عنوان یکی از طرح‌های اولویت دار استان به شکل ویژه دنبال و در برخورد با متخلفان این حوزه هیچ اغماضی نخواهد شد.

وی افزود: وقوع شرارت در استان بوشهر ۶۷ درصد کاهش یافته و در اکثر جرایم خشن، این استان کمترین میزان وقوع را دارد.

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری بوشهر تصریح کرد: در این استان آمار سرقت‌ها کاهش ۱۵ درصدی و کشفیات آن افزایش ۵۲ درصدی داشته است.

عرب‌زاده یادآور شد: در شاخص سرقت میزان کشف به وقوع سرقت‌ها در استان بوشهر ۶۷ درصد است.

وی گفت: دستگیری و طرد اتباع غیرمجاز بیگانه در استان بوشهر ۷۲ درصد افزایش پیدا است.

عرب‌زاده ادامه داد: وضعیت امنیتی خوبی در استان بوشهر حکمفرما بوده و در ارزیابی‌های وزارت کشور دارای رتبه‌های برتر در شاخص‌های مختلف است.

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری بوشهر با اشاره به گسترش سامانه‌های پایش تصویری در استان بوشهر بیان کرد: بتازگی ۴۶ سامانه پایش تصویری عملیاتی شده است.

وی با اشاره به تشکیل ستاد امنیتی انتخابات در استان بوشهرافزود: در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی قبل، حین و بعد از انتخابات جرم انتخاباتی در استان رخ نداد و برگزاری این رویداد در آرامش کامل انجام گرفت.

Visited 2 times, 1 visit(s) today