افزایش دما و تلاطم دریا در انتظار بوشهری‌ها
افزایش دما و تلاطم دریا در انتظار بوشهری‌ها

ندای استان:معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی روزهای چهارشنبه تا جمعه هفته جاری، با وزش بادهای شمالی، ضمن افزایش دما در استان، دریا مواج و متلاطم خواهد بود.

به گزارش ندای استان،زهرا راستگو روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز و فردا نیز غبار محلی و در طول روز گاهی وزش باد از پدیده‌های غالب هواشناسی در استان بوشهر و روی دریا خواهد بود.

وی افزود: طی روزهای چهارشنبه تا جمعه، در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب، با وزش بادهای شمالی، ضمن افزایش دما در سطح استان، دریا بویژه در قسمت‌های مرکزی و جنوبی مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

راستگو یادآور شد: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در طول روز گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد در استان بوشهر بطور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: در این مدت ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود

Visited 1 times, 1 visit(s) today