خبر خوش برای سربازان غایب بوشهری
خبر خوش برای سربازان غایب بوشهری

ندای استان:طرح انصار یکی از ابلاغیه‌های ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که موضوع آن شناسایی، پذیرش، آموزش و سازماندهی و بکارگیری مشمولین غایب بالای ۸ سال است.

به گزارش ندای استان،سرهنگ یاسین اکبا مسوول معاونت نیروی انسانی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: عدم پرداخت حق بیمه، نداشتن جواز کسب، عدم خروج از کشور و … از جمله مسائل و مشکلاتی است که مشمولین غایب سربازی با آن رو به رو می شوند.
وی افزود: طرح انصار یکی از ابلاغیه‌های ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که موضوع آن شناسایی، پذیرش، آموزش و سازماندهی و بکارگیری مشمولین غایب بالای ۸ سال است.
اکبا، یکی از مهم‌ترین اهداف این طرح را حمایت از خانواده‌ها و اشتغال سربازان غایب برشمرد و گفت: در این طرح فرد متقاضی می‌تواند به‌صورت ناپیوسته دوره سربازی را بگذراند.
مسوول معاونت نیروی انسانی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با بیان اینکه امکان استفاده از لباس شخصی یکی از ویژگی‌های این طرح است،
افزود: سربازان وظیفه می‌توانند از طریق طرح انصار همزمان امورات جاری زندگی خود را داشته باشند.
وی تصریح کرد: ساعت خدمت در این طرح شناور است و افراد می‌توانند ساعت کاری‌شان در بیرون را با یگان خدمتی خود هماهنگ نمایند.اکبا با اشاره به اینکه سربازان غایب در صورت اتمام طرح مشمول بخشش اضافه خدمت سنواتی (۶ ماه دفترچه‌ای) خواهند شد،
گفت: افراد متاهل در نزدیک‌ترین رده سپاه محل سکونت خود می‌توانند خدمت سربازی را انجام دهند.
مسوول معاونت نیروی انسانی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر بیان کرد: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این طرح برای افراد غایب، خدمت در یگان‌های مرتبط با مهارت‌های فنی است.ا
کبا خاطرنشان کرد: مشمولین این طرح می‌توانند جهت ثبت نام اولیه به ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و کارگزینی منابع سرباز استان مراجعه نمایند.

۱۶٫۶ مگابایت
Visited 1 times, 1 visit(s) today