اتصال ۹ روستای بوشهر به شبکه ملی اینترنت
اتصال ۹ روستای بوشهر به شبکه ملی اینترنت

ندای استان: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهرگفت: اتصال ۹ روستای این استان، به شبکه ملی اطلاعات باعث دسترسی روستاییان به اینترنت پرسرعت شد.

به گزارش ندای استان،علی سملیان ” روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با احداث پنج سایت و ارتقا یک سایت از ۲G به ۴G و با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات خدمات اجباری روستایی (USO) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ۶۰ میلیارد ریال بخش خصوصی، این ۹ روستا به اینترنت پرسرعت مجهز شدند.

وی افزود: توسعه ارتباطات روستایی از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم بوده و در این راستا تاکنون ۹۸ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر یادآور شد: این طرح ها در روستاهای” کنار خیمه ” و روستای “اقماری” (خره) از توابع شهرستان عسلویه، “شاهی جانی” از توابع شهرستان دشتستان، “اسلام آباد” ، “زایر عباسی” و روستاهای “اقماری” (روستای حیدری و باغ بهشت) از توابع شهرستان دشتی، “بنه اسماعیل” از توابع شهرستان دیلم و یک پروژه ارتقا در روستای “مظفری شمالی” از توابع شهرستان دیلم، است.