۵ فوتی نوروزی در بوشهر
۵ فوتی نوروزی در بوشهر

ندای استان:رییس پلیس راهور استان بوشهر گفت: از شروع سفر‌های نوروزی تا کنون تعداد ۵ نفر در تصادفات درون شهری در استان بوشهر جان باخته‌اند.

به گزارش ندای استان،سرهنگ محمد صادقی بیان کرد: با توجه به شروع طرح نوروزی از ۲۴ اسفند سال گذشته تا امروز تعداد ۵ فقره تصادف فوتی در معابر درون شهری استان به وقوع پیوسته که در بررسی‌های صورت گرفته از سوی کارشناسان پلیس راهور استان، عللی همچون توجه نکردن به جلو، رعایت نکردن فاصله طولی مناسب و سرعت بالا در بروز و شکل‌گیری این تصادفات نقش اساسی داشته است.

وی تاکید کرد: رانندگان باید به مقررات رانندگی و حقوق شهروندی توجه کافی داشته و با سرعت مطمئن و به‌دور از رفتار‌های نمایشی، مارپیچ و تغییر خط یا مسیر ناگهانی رانندگی کنند و از هر گونه خطر و آسیب پذیری برای خود و دیگران اجتناب و در رانندگی نسبت‌به جامعه و سایر کاربران ترافیکی مسئولانه و آگاهانه رفتار کنند.

رییس پلیس راهور استان بوشهر گفت: به رانندگانی که نمی‌خواهند به مقررات رانندگی توجه کرده و میل به تخلفات حادثه ساز دارند هشدار داده می‌شود که وسایل نقلیه آنان برابر قانون توقیف خواهد شد و هر وسیله‌ای که به پارکینگ انتقال داده شود تا پایان طرح نوروزی در توقفگاه خواهد ماند و ترخیص آن به بعد از تعطیلات نوروز موکول خواهد شد.

وی اظهار کرد: خط قرمز پلیس راهور استان نقض قوانین رانندگی است و با رانندگان متخلف قاطعانه و برابر قانون رفتار خواهد شد.